Eilisen keskustelun myötä pahoitin mieleni eräiden viestien takia... Ei paljon tullut nukuttua.. Varmaan nämä henkilöt sen tietävät,ketä tarkoitan... Niin mustissa ja varsinkin harmaissa.. Ja tässä eräälle harmaalle...Joka mollasi minua siitä että en olisi tehdyt muita hommia kun mitä ketjussa kerroin.Ensinnäkin kerroin vaan muutaman lähi vuoden "puuhastelut". Olen kuule käynyt koulua yhteensä 16-vuotta (peruskoulu,ammattikoulu (keittäjä),ruokaravintolan kokkikurssin,perhepäivähoitajankurssin,ammattikoulun (kotitalousyrittäjä).Töitä olen tehnyt päiväkodissa,pitempiä ja lyhyempiä jaksoja eri tehtävissä.esim.ruoanlaitto,siivous,lastenhoito töitä ym.Sitten olen työskennellyt keittiöapulaisena,perhepäivähoitajana,kotipalvelussa (pienkodilla),-pesula,-kanttiini ja siivoustöitä.Ei ole vara vittuilla sinulla eikä muillakaan.Odotin vain asiallista keskustelua.Puhuin eilen tämän hetkisestä tilanteesta,enkä kyllä ajatellut teille romaania kirjoittaa,mutta tässä on jo hyvä alku.
Kerronpa tämänkin vielä.. Synnytin -93 vuonna tyttövauvan,jonkan periaattessa yksin hoidin,lukuunottamatta isovanhempia kummaltakin puolelta jotka ovat olleet suurena apuna.(Lapsen isä kun ei paljon vastuuta ottanut) Viina ja vieraat naiset veivät. :headwall: No tämä ei ollut se eilinen keskustelun aihe periaatteessa... Mutta osa meni vähän liian pitkälle.. Ja tekivät minusta ihan pellen,laiskan,vätyksen ja mitä muita nimityksiä niitä olikaan,tuossa ei todella ollut pahimmat. Tässäpä tämä tällä kertaa..Tulipa tekstiä..
Hyvää ystävänpäivää kaikesta huolimatta!! Ja kiitos niille joilta tuli asiallista tekstiä. Esim.rukoilijasirkka,chichi,nöppönen,sarmiina ja oli vielä muitakin en vaan muista kaikkia..