pahoitinko turhasta mieleni?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Onkohan tää nyt vaan omassa päässäni, kun pahotin eilen mieleni. Olen eroamassa miehestäni tämän pettämisen vuoksi ja päällä on tosiaan nämä eropaperit ja huoltajuuskiista. Eilen pääsin sitten pitkästä aikaa (yli puoleen vuoteen) ulos syömään ystäväni kanssa. No, ei hän juurikaan asiaa kommentoinut,mutta selvästi huomasi,että mittii "mitäs minä sanoin" -koskaan ei miestäni hyväksynyt ja oli alusta asti sitä mieltä,että 5vuotta kestänyt avioliittomme on tuhoon tuomittu.
No,siinä sitten istuttiin j hän tokaisi,että oli tavannut erään exäni jossain, tämän miehen kanssa olin aikanaan reilut pari vuotta. Exä oli kuulema todennut kaverilleni,olleensa tästä kiinnostunut koko sen ajan,kun oli minun kanssani. Ja nyt hän alkanut soitella kaverilleni ehdotellen tapaamista.

Okei. Sinänsä minua ei kiinnosta tuon exän tekemiset enää tippaakaan, seukatkoon kaverin kanssa jos siltä tuntuu, mutta jotenkin hassu ajotus ehkä kavrilta kertoa tuo? Mulle tuli mieleen,et hän yritti nyt kiertämäällä kertoa,ettei minusta ole koskaan kukaan oikeasti välittänyt,exäkin ois mieluummin ollut toisen kanssa.

Itelläni vaan aina ollut se periaate,ettei kavereiden exiin jaati nykyisiin kosketa..mutta ehkä se ei sit enää mene niin..

Et minusta pahoittanut turhasta mieltäsi. minulla myös periaate ettei kaverin exiin (olipa ne sitten kuin vanhoja exiä) niin kosketa!! ja tökeröstippä ilmoitti asiansa, oliko pakko vielä mainita että koko ajan häneen ihastunut.. voi voi ku on ihmiset tunnevammasia!!

Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Onkohan tää nyt vaan omassa päässäni, kun pahotin eilen mieleni. Olen eroamassa miehestäni tämän pettämisen vuoksi ja päällä on tosiaan nämä eropaperit ja huoltajuuskiista. Eilen pääsin sitten pitkästä aikaa (yli puoleen vuoteen) ulos syömään ystäväni kanssa. No, ei hän juurikaan asiaa kommentoinut,mutta selvästi huomasi,että mittii "mitäs minä sanoin" -koskaan ei miestäni hyväksynyt ja oli alusta asti sitä mieltä,että 5vuotta kestänyt avioliittomme on tuhoon tuomittu.
No,siinä sitten istuttiin j hän tokaisi,että oli tavannut erään exäni jossain, tämän miehen kanssa olin aikanaan reilut pari vuotta. Exä oli kuulema todennut kaverilleni,olleensa tästä kiinnostunut koko sen ajan,kun oli minun kanssani. Ja nyt hän alkanut soitella kaverilleni ehdotellen tapaamista.

Okei. Sinänsä minua ei kiinnosta tuon exän tekemiset enää tippaakaan, seukatkoon kaverin kanssa jos siltä tuntuu, mutta jotenkin hassu ajotus ehkä kavrilta kertoa tuo? Mulle tuli mieleen,et hän yritti nyt kiertämäällä kertoa,ettei minusta ole koskaan kukaan oikeasti välittänyt,exäkin ois mieluummin ollut toisen kanssa.

Itelläni vaan aina ollut se periaate,ettei kavereiden exiin jaati nykyisiin kosketa..mutta ehkä se ei sit enää mene niin..

No eikai sekään haittaa vaikka heillä olis vipinää, mutta olis voinut jättää sanomatta ton että koko sen ajan kun oli ollut sun kanssa oli kiinnostunut hänestä (siis mikä ystävä tollaisia sanoo ääneen vaikka sille niin olis sanottukin) Ihme ihminen, luulis tukevan toista eron vaikeuksissa eikä pönkittävän omaa egoaan..

siis kyllä meidän porukoissa on ainaki kultanen sääntö naisten keskuudessa, että toisten "roskia" ei tongita! exät ja nykyiset ovat nounou!

ja tosiaan aika törkeä ajankohta kertoo jostaki tollasesta, jos oot ihan maassa eron takia muutenkin..

oisin mäki loukkaantunu.

Mulle on tosiaan ihan sama,vaikka he nyt sitten alkaisivatkin jotain peliä pitämään, onhan tuolla kaverilla jo muutenkin ainakin 3miestä kierrossa,et hyvin mahtus yks lisää.
Mutta siis että lähinnä tuo satutti,et suoraan päätti just tällä hetkellä sit kertoo,ettei tuo mies koskaan minusta ollut edes kiinnostunut. Kaverini nimittäintietää tasan tarkkaan,kuinka paljon minä tuosta miehestä pidin.

No onpas aika typerä kaveri sulla. Kyllä meilläkin on kaveriporukassa sellainen kirjoittamaton sääntö, ettei toisten vanhoihin kosketa.
Ja tota en ymmärrä, että kaverisi "kerskui" noilla jutuilla. Pitäs suunsa kiinni. Ihan kun tarkotuksellaan nyt yrittäs saada sulle vaan pahemman mielen.
Mun yhden kaverin miesviritys kävi ehdottelemassa mulle täs vähän aikaa sitten kaikkee, mut ei tuu kyl mieleenkään kertoo tälle kaverille ja varsinkaan kun en oo kiinnostunut pätkääkään tästä miehestä.

Aika outo kaveri! Itse olisin loukkaantunut ja aikas paljon! Periaatteena on ettei kosketa kavereiden exiin. Ja hassua että piti kertoa tuommoinen asia sulle. Voimia ja jaksamisia!

En tiedä onko kaveri exästä nyt oikeasti edes kiinnostunut. Kunhan valotti asiaa. Niin ja kaveri siis oikeastaan on paras ystäväni, joka nyt tipahti kyllä tuonne kaveri tasolle.

Yhteistyössä