Hae Anna.fi-sivustolta

Pahoittelemme häiriötä

Viestiketju osiossa 'Yleistä keskustelua' , käynnistäjänä Plaza-tiimi, 23.07.2012.

1. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Plazalla todettiin teknisiä häiriöitä viimeisen vuorokauden aikana ja siitä syystä kaikki kävijät olivat joutuneet ip-bannatuiksi keskusteluista. Asia on nyt kuitenkin korjattu, joten pahoittelemme siis vioista johtuneita häiriöitä sivuilla kävijöillemme.

Last edited: 24.07.2012
  2. Plaza-tiimi Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Huomenna, 24.7., n. 7-8 aikaan aamulla palvelimella tehdään päivitystä, josta luultavasti johtui myös edellinen häiriö Plazalla ja tuona aikana voi ilmetä katkoksia sivuillamme. Pahoittelemme jälleen häiriötä.

3. Mitä tällainen banni tarkoittaa? Bannatuksi joutuminen?
    Minä en ainakaan tiedä, minun kielessäni ei sellaista sanaa ole.

4. Sillointällöin Vierailija

Banni (banned) tarkoittaa sitä, että ylläpito/järjestelmä estää sinua (käyttämääsi ip-osoitetta) käyttämästä tiettyä nettisivua tai palvelua, tässä tapauksessa keskusteluja - syynä esim. käyttöehtojen rikkominen tai kuten tässä tapauksessa, tekninen vika.

Plaza-tiimille kiitokset asiallisesta ja nopeahkosta reagoinnista palautteeseen. Olin melko varma, ettei mitään yhteydenottoa koskaan kuulu, riippumatta siitä miksi tällaista "syrjintää" on harjoitettu. Joskus näinkin päin.

5. Kiitos, muistan vain kirkkohistoriasta paavin pannaanjulistuksen.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri