Pahoittelen, mutta aion nyt valittaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja metsänpeitto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

metsänpeitto

Vieras
Ettäs tiedätte jo etukäteen.

Mua vaan niin repii se, että tietyillä nimeltämainitsemattomilla sukulaisilla on ihana tapa naureskella meidän elämälle. Äsken nousi verenpaineet varmaan pilvilukemiin, kun eräskin henkilö naroi, että miten teillä luomuihmisillä voi olla noin paljon allergioita :headwall: Ei siinä mitään, mutta kun sillekin ihmiselle on ehkä 4 000 000 000 kertaa sanottu, että kuopuksen vaikeat allergiat liittyy lapsen saamaan elinsiirtoon ja sen lääkityksiin :headwall:

Niin että haha hahahahahhahahahaahha vaan, muakin naurattaa ihan vitusti kun tuntuu ettei lapselle voi antaa muuta kuin riisiä, pottua, possua, mustikkaa ja tiettyjä maissilastuja. Sitten nämä ihanat ihmiset on vielä vieressä huomauttelemassa, että kuinka luomua ja ekologista oikein nyt muka on se, että meillä onkin Keijua eikä vaikka luomuvoita :headwall: Liittyiskö mitenkään siihen, että ei tolle lapselle voi syöttää mitään voita :headwall:

Minä en ole niiden ostotottumuksia arvostelemassa, enkä ole vaatimassa niitä tekemään samoja ostopäätöksiä vaan elän ihan omaa elämääni sen oman elämän asettamille rajoituksilla. Ei vaan riitä tällä hetkellä huumorintajua sille, että jaksaisin ottaa nuo jutut vitsinä. Kai sitä kuka tahansa urpo tajuaa, että ensi sijaisesti meilläkin eletään perheenjäsenten terveydentilan mukaan ja tehdään sen puitteissa niitä ekologisia ja eettisiä ratkaisuita mitä pystytään tekemään.

Mutta kun se on vaan niiiiiiiin hauskaa aukoa päätä. Täytyykin huomauttaa niille, että hei voisitteko seuraavaksi vaikka alkaa vitsailla siitä kuinka epäekologisia nuo lapsen lääkkeet on, tai se että kuinka me oikein voidaan ostaa ylikansallisen lääkeyhtiön immuunisupressiolääkkeitä, tai vaikka siitä että kun käytetään muovisia lääkeruiskuja |O |O

Pahoittelen. Väsynyt ihminen, hankala elämäntilanne, tilannetajuttomat sukulaiset, rv36 ja helle ei ole hyvä yhdistelmä :ashamed:

Jotenkin sitä haluaisi uskoa, että aikuiset ihmiset tajuaisi tuollaiset asiat itsekin :/

Tai sitten jos vaan ottaisin sen taktiikan, että alan ihan hulluna nauraa tekonaurua, kierin maassa ja hirnun ja kiljun, että aaahahahahahhaaa kun on hauskaa, mä kuolen tähän teidän nerokkaaseen huumoriin.

Jos ne ei sen jälkeen vaikka enää uskaltais sanoa mulle yhtään mitään :xmas:

Harvoin ne ihmiset syyttä ovat ilkeitä, eli olisitkohan joskus kuitenkin tuputtanut heille omaa elämäntapaasi tai arvostellut heidän omaa huonommaksi ja näin ollen heille tulee mahdollisuuden tullen tarve kuittailla takaisin. Noin se yleensä menee, mutta sinun tapauksesta en tiedä. Eihän se kivaa ole, kumminkaan päin.

voi sinuna kyllä laukoisin suoraan sukulaisten naamalle et mitä mieltä olet heidän naureskeluistaan. väännä oikeen rautalangasta et tyhmäkin tajuaa. ja :hug: ja jaksuja loppuraskauteen :hug:

Mistäs lähtiin luomu ruoka on ollu epäterveellistä?????Tai aiheuttanut sairauksia????
Vittu mitä sukulaisii sulla...sorry!
Mä olisin sanonu varmasti et "jos olisin tavallista säilöntäaine pöperöö lapsilleni syöttäny niin kuin kipeitä ne silloin olis?

No omalta kohdaltani voin sanoa, että en olen tuputtanut. Mä en näe muiden elämäntavan arvostelua tai kyttäämistä sillä tavalla hedelmälliseksi, että niin kannattaisi tehdä koska jokainen tekee ne omat valintansa, ja minäkin omani omien periaatteiden pohjalta, eikä mun sukulaisten valinnat vaikuta mun elämään tai toisin päin, edes niissä tapauksissa että pidän joitain valintoja itse ehkä epäeettisinä.

Mieheni kyllä sanoo perheelleen silloin tällöin joistain asioista (sori nyt, että tuosta tullee ehkä ilmi että kommentoijat ovat miehen puolelta sukua :whistle: ) mutta se ei taas oikeuta minun mielestäni sitä, että nämä ihmiset sitten minulle kommentoivat minun elämääni.

Mutta siis silti minusta on aika mautonta heittää tuota läppää siinä vaiheessa, kun on kyse lapsen terveyteen liittyvistä valinnoista :/ Mutta samat ihmiset nauroivat kyllä lapselle, että onpa se herran jestas sentään lihava lapsi, vaikka tiesivät että lapsen maha oli maksakirroosin turvottama :( että siltä pohjalta. Täytyykin varmaan alkaa nauraa takaisin, kunhan niiden lähipiiristä joku sairastuu vakavasti. Hahahaa, kun Sirpasta on tullut ihan lauta kun rinta poistettiin syövän takia, tai hehehee kyllä Seppo on sitten kiinalaisen näköinen kun se on kuolemassa maksasyöpään :headwall: :headwall:

Jos nämä valinnat ja asiat ei liittyisi lapsen terveyteen, niin mulle olisi oikeastaan ihan yksi hailea, että heittääkö joku niistä vitsiä vai ei.

No voi jumaliste, mulla rupes myös kiehumaan! Aarhg, kun on törkeetä väkee! Itse olisin varmaan todennut, että hauskaa, että teidän mielestä meidän lapsen sairaus on noin hauska asia, itse en ole onnistunut siitä vielä noin paljon riemua repimään! (tai jotain vastaavaa)
Tuollaiset ihmiset sopisi kyllä toivottaa hiiteen...#että mua hiillyttää#

MInäkin olen huomannut että jotkut kokevat toisten valinnat jotenkin uhaksi. Mitään niin törkeää en ole saanut kuulla kuin teidän sukulaisenne laukovat, mutta itse väsyn jo siihen että appiukkoni jaksaa vittuilla eläimistämme meille. Joskus keskustelin hänen kanssaan kun lehdessä oli juuri ollut juttua lasta purreesta koirasta, ja minä perustelin miksi kaikki ei ollut vain koiran vika, vaan lapsessa (tai pikemminkin hänen vanhemmissaan) oli myös syytä. En siis hyväksynyt suoralta kädeltä vanhempien vaatimusta koiran lopettamisesta. Siitä lähtien appiukko on jaksanut jauhaa siitä kuinka eläimet laitetaan ihmisten yläpuolella ja niiden ehdoilla eletään (meillä kaksi kissaa ja koira, en koe että ne ovat meidän yläpuolellamme). Ja jos ulkona tapan hyttysen, joka helkkarin kerta appi jauhaa jotain että eivätkö hyttysetkin ole arvokkaita, miten niitä saa tappaa jne...

Tämä nyt on pientä verrattuna kokemaanne, mutta en ymmärrä miksei toisten mielipiteitä ja arvoja voi kunnioittaa, kun ne eivät mitenkään toisten elämää häiritse. Tuollainen sairauden takia pilkkaaminen on kyllä jo ihan sairasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Lionheart:
Siitä lähtien appiukko on jaksanut jauhaa siitä kuinka eläimet laitetaan ihmisten yläpuolella ja niiden ehdoilla eletään (meillä kaksi kissaa ja koira, en koe että ne ovat meidän yläpuolellamme). Ja jos ulkona tapan hyttysen, joka helkkarin kerta appi jauhaa jotain että eivätkö hyttysetkin ole arvokkaita, miten niitä saa tappaa jne...

Mä en halunnut omiin häihini kermakakkua, joten kuuntelin 2 vuotta häiden jälkeen anopin virnuilevia kommentteja kaikissa kissanristiäisissä "mutta voitkos sä nyt syödä kakkua ollenkaan, kun siinä on kermavaahtoa" :headwall: :D

sano niille:parempi olla vaikka luomu kuin noin TYHMÄ!!! Omaa typeryyttään ne ilmasevat aina kun aukaisevat suunsa. katkaise välit kokonaan, kirpasee kerran mutta tuommonen paskan jauhaminen tuntuu pahalta koko ajan. Sano niille että toi teidän juttu on aivan sama ku nauraisitte jonkun syövälle, infarktille tme. ärsy mitä idiootteja onkaan maan päällä :/ :0

Kyllä on törkeyden huippu!!!
Meillä äitini arvostelee milloin mitäkin sellaisella kierolla tavalla esim. "Kyllä teillä on upea talo. Kunhan te vielä joskus saatte sen kuntoon, teillä on niin paljon turhaa tavaraa. Ja ethän sinä tietenkään ehdi siivota, mutta tämä on kyllä tosi ihana talo." Ja on tekemässä päätöksiä meidän puolestamme, on saatu estää häntä viemästä mm mun kankaita roskiin "Kun et sinä kuitenkaan ehdi niistä mitään tekemään ja miksi joku muka ompelisi itse, kun kaupasta saa niin halvalla, hahhahhaa." Nyt on ollut kuukauden tauko yhteydenpidossa ja tuntuu itse asiassa helpottavalta. Jatkossa saakin yhteys olla tällainen löysempi, niin oppinee ajan kanssa kunnioittamaan toisen elämää. Suosittelen sinuakin pitämään hajurakoa ainakin lopun raskausaikaa, turha itseään kiusata.

Yhteistyössä