Paholaisen hillo

Itse teen aina tuolla ohjeella, tosin taidan vähän soveltaa joka kerran :D Mutta, ei ainakaan meidän makuumme ole liian tulista, tosin ähän riipuu noista chilien tulisuudestakin.
Säilyvyydestä en oikein osaa sanoa koska meillä tuo satsi riitä kovinkaan pitkään ;)

Itse teen aina tuolla ohjeella, tosin taidan vähän soveltaa joka kerran :D Mutta, ei ainakaan meidän makuumme ole liian tulista, tosin ähän riipuu noista chilien tulisuudestakin.
Säilyvyydestä en oikein osaa sanoa koska meillä tuo satsi riitä kovinkaan pitkään ;)

Tarkoituksena on siis tehdä joululahjoiksi hilloa. Pelkään vaan, että esim. mun vanhemmat polttavat suunsa tuolla mössöllä. :snotty: Noh, tuolla ohjeella mennään, vaikka lieskat lentäisivätkin suusta. :D

Olen tehnyt tuontyylisellä reseptillä ja oli taivaallisen hyvää! Tosin muistaakseni siinä mun käytettiin hillosokeria. Sokerin suuri määrä neutraloi sitä tulisuutta tosi hyvin.

Kannattaa miettiä kenelle tuollaista hilloa antaa Jeesuksen Kristuksen ylistysjuhlan aikaan tai ylipäänsä muulloinkaan. Meillä moinen purkki lentäisi kyllä äkkiä roskiin.

Kannattaa miettiä kenelle tuollaista hilloa antaa Jeesuksen Kristuksen ylistysjuhlan aikaan tai ylipäänsä muulloinkaan. Meillä moinen purkki lentäisi kyllä äkkiä roskiin.

wow, täytyypä tosiaankin miettiä kenelle hilloa tuputan.
smiley-rolleyes008.gif

:xmas:

Yhteistyössä