päikkäreistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maitsu83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

maitsu83

Jäsen
19.06.2006
299
0
16
aatelimpa jotai kysästä täältä..eli meil on 1v9kk ikäinen poika ja hän on nyt nukkunut 2päivänä yhdet unet n.11-12 välil laitan nukkumaan ja nukkuu sen 2h melkein ja tuntunu et on iha hyvin päivän sil pärjänny,yöunille mennää 9aikoihin.aijemmin oli ku nukku 2päikkärit ni heräs joka yö ainaki 3kertaa :kieh: ite olin aina väsy(ootan vauvaaki kaikenlisäks ja lisää väsyä..)mut nyt 2yönä ollu et on heränny joskus 6-7aikoihin vasta otetaan viereen ja maitopullo ni nukahtaa uudestaan ja herätään n8-9 välillä.tänä aamuna heräs vast 7aikaan!! :) ja nukahti viel uudestaa ja herättii lähempänä 9,oli pikkase ihana nukkua koko yö ku ei pikku ukko pitäny mitään ääntä(nukkuu omassa huoneessa)yleensä herään pieneeki ääneen"äidinvaisto"mites teil muilla?varmaanki 1päikkäreiden ansiosta nukku nyt yötki hyvin.

Meillä on nukuttu vaan yhdet päikkärit jostain 1v2kk asti... Unien kesto vaihtelee 1,5-3h välillä. Ja yöt nukutaan hienosti omassa sängyssä 19.30-06.30. (Mä olen jo töissä, joten siksi noin aikainen nukkumaan menoaika ja aamuherätys). Välillä heräillään aamuyöstä, mutta kun tutti löytyy niin menee ohi.

Niin ja neidillä ikää 1v5kk nyt.

Yhteistyössä