Hae Anna.fi-sivustolta

Painajainen

Viestiketju osiossa 'Unien tulkinta' , käynnistäjänä Katinka, 19.06.2005.

1. Katinka Vierailija

Näin unta edellisyönä jo edesmenneestä mummostani. Uni oli sellainen että puhelimeni soi mutta numeronäytössä ei näkynyt mitään numeroa, vastasin puhelimeen ja siellä oli mummoni joka selvällä karjalanmurteella sanoi että kuolen pian tai tarkemmin sanottuna hän sanoi että tulen sinne hänen luoksensa.
    Nyt olen hulluuden partaalla kun en saa tuota unta pois mielestäni ja odotan että koska viikatemies on ovella. Eli joku unista tietävä niin tarkoittaa tuo uni suoraan sitä että kuolen pian vai onko sillä joku muu viestittävä merkitys? Jos niin mikä? Lisättäköön vielä että olen raskaana.

2. Omenapuu Vierailija

Hei Katinka!

Mummosihan ei siis sanonut, että kuolet pian vaan että hän tulee luoksesi. Tämä luoksetulo tarkoittaa sitä, että jossakin asiassa tarvitsisit neuvoja, tässä tapauksessahan se on mummosi, joka haluaa sinua auttaa. Ei tämä uni sinun kuolemaasi ennusta. Jokin vaihe elämässäsi on lopussa,
    myönteisessä mielessä.

Lämmöllä,
    Omenapuu

3. Ap Vierailija

Kiitos vastauksestasi! Kirjoitin vähän epäselvästi aiemman viestin mutta tarkoitin että mummoni siis sanoi että minä menen hänen luoksensa, vastasin siihen että en halua niin hän sanoi että ei hänkään haluaisi tulla tänne vaan siellä missä hän on, on parempi. Kysyin vielä muistaakseni että nyt hetikö tai jotain sinne päin niin muistaakseni hän sanoi että kyllä.

4. Ap Vierailija

Lisään vielä että näin tuon unen outoon aikaan, eli heräsin lauantai aamuna ja kävin vessassa ja menin takaisin muutamaksi tunniksi nukkumaan ja sinä aikana näin tuon unen. Ei olisi pitänyt mennä takaisin nukkumaan kun nyt en saa edes nukuttua kunnolla kun mietin tuota asiaa :(

5. Kysymys Vierailija

Tuletko mielelläsi äidiksi, entä oliko mummo kiva?

6. Ap Vierailija

Vastaukset kysymyksiin: Eli raskaus on toinen eli meillä on yksi lapsi ennestään ja tämä raskaus oli yllätys, ei ehkä kaikkein paras ajankohta tähän elämäntilanteeseen mutta lapsi on kyllä hyvin toivottu ja odotettu. Mummo vaikutti olevan aika neutraali, en osaa sanoa oliko kiva kun en nähnyt kasvoja kun puhuttiin puhelimessa.
    Voivatko nuo asiat liittyä uneeni?

7. Kysyjä Vierailija

Tuskin liittyy mitenkään odotukseesi. Jokin tilanne valve-elämässäsi muistutti mummosi ajoista tai tekemisistä. Vaikka niin, että kumpikin teistä taaplaa tyylillään ja tekee työnsä kuten itse parhaaksi näkee ja molemmat hyväksyisitte toistenne asenteen,(mummo oli neutraali), jos mummo eläisi, onhan eri aikakaudesta kysymys. Ei mitään dramaattista. Iloista odotusta.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri