paineen tunne alapäässä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minski28
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Minski28

Jäsen
25.01.2007
196
0
16
onko kellään muulla menkkaoireena kova paineen tunne alapäässä?..en osaa tarkemmin selittää, mut sellanen tunne ku ois paikka ihan turvoksissa ja tuntuu painetta niinku joku yrittäis pihalle...outo juttu...

Onko sinulla endometrioosia? Tuo painontunne liittyy usein siihen. Itse muistelisin, että mulla on joskus ollutkin tuollaista painotunneita, ei kylläkään kovin voimakasta. Trakoitus ei ole pelotella, eikä se oire nyt välttämättä suoraan endoon viittaa.

Sektion yhteydessä lääkäri kysyi multa, että tiesinkö mulla olevan lievää endometrioosia. Missään muussa kuin tuossa leikkauksessa se ei ole tullut esille. Asialle ei tarvinnut tehdä mitään.

Nyt odotan pikkukakkosta ja huomenna tulee rv 31 täyteen.

ei ole ainakaan sanottu että olisi endo..nää kivut alkoi tulla kuvioihin yk4 jälkeen..ens kierrossa olis trakotus aloittaa clomit+terot et täytyy toivoa et sitten ei tulis tälläsia oireita enää;)

ei ole ainakaan sanottu että olisi endo, viimeks maanantaina kävin gynellä..nää kivut alkoi tulla kuvioihin yk4 jälkeen..ens kierrossa olis tarkotus aloittaa clomit+terot et täytyy toivoa et sitten ei tulis tälläsia oireita enää;)

Endohan ei näy välttämättä gynekologin tarkastuksessa, kun ei edes aina ultralla sitä löydetä. En minäkään tiennyt, että mulla sellainne oli ennenkuin aukaistiin, luultavasti ilman sektiota en olisi koskaan saanut tietää. Joskus nuorena, kun kärsin todella kipeistä kuukautisista se kävi mielessä. Lievä endo taitaa olla yleisempää kuin tiedetäänkään.

Toivotaan, että sulla puree nuo clomit ja terot.

Plussatuulia puhallellen, Meirami ;)

Yhteistyössä