Paineen tunne rinnassa / kipu kainalossa ?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zzzmamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zzzmamma

Vieras
Onko kellään ollut kyseistä vaivaa koskaan, paineen tunnetta toisessa/molemmissa rinnoissa, kipu säteilee oikeasta rinnasta oikeaan kainaloon alas ja toisinaan käden sisäpuolella tuntuu myös kipua. Tuntuu kokoajan, ja särkylääkkeet ei auta Mitään patteja en ole löytänyt kainalosta/rinnoista, oikeassa kainalossa on sellainen vähän kuin luu, joka on korkeammalla kuin muut luut, pitkulan muotoinen, pehmeähkö ja kun kovemmin painaa niin kova. Tätä kipua on jatkunut n. 3kk, aina tulee ja menee ohi, nyt on kuitenkin viikon verran särkenyt ihan taukoamatta jo. Kerran jo kävin lääkärissä, joka sanoi että johtuu siitä että on niskassa joku hermopinne, kävin niksauttajalla parikin kertaa, mutta vaiva jatkuu silti edelleen.. Huomenna tarvii varmaan soittaa taas lääkäriin.. Pelko rintasyövästä..

Mulla on justiinsa tuollaset oireet. Kävin jopa mammografiassa ja rintoje ultrassa ja mitään ei löytynyt. Eipäilen että mun oireet johtuvat totaalisen pahasta lihasjumituksesta. Mulla on niska ja hartiat ihan jumissa. Pitäis kai varata 10 kerran hieronta, josko sitten avautuisi noi lihaslukot.

Miulla on ollu tuollaista kipua, ilmaantuu vähän ennen menkkoja ja loppuu taas ku menkatkin.
Jos huolestuttaa sinnuu, ni käy lääkärissä.

Miulla on ollu tuollaista kipua, ilmaantuu vähän ennen menkkoja ja loppuu taas ku menkatkin.
Jos huolestuttaa sinnuu, ni käy lääkärissä.

Mä oon kans koittanut miettiä et mihin kohtiin nää kivut ajottuu, usein kyllä viikko ennen menkkoja alkaa, nyt just huomenna pitäs menkat alkaa.. Mut mistä tämmönen voi johtua, jotain hormooniperäistä? Raivostuttavaa kipua kun häiritsee elämää ja mitkään lääkkeet ei auta.. :x

Mä oon kans koittanut miettiä et mihin kohtiin nää kivut ajottuu, usein kyllä viikko ennen menkkoja alkaa, nyt just huomenna pitäs menkat alkaa.. Mut mistä tämmönen voi johtua, jotain hormooniperäistä? Raivostuttavaa kipua kun häiritsee elämää ja mitkään lääkkeet ei auta.. :x

Olisko just hormoonista johtuvaa, itse huomasin tämän tuossa pari kuukautta sitten,
Kun huomasin kivun alkavan just ennen menkkoja.
Mutta kehotan kyllä käymään lääkärissä että saat mielenrauhan.
Ikävää tuollainen ettei lääkkeet auta ja haittaa sinnuu. :hug:

Yhteistyössä