Painetta tuss--silla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olin ihan hermona. Lähtisivät jo! Vanhempani olivat käymässä kummitätini ja hänen miehensä kanssa. Kahvikupit kilisivät ja lauantaipäivän rattoisa tapaaminen alkoi venyä jo iltaan. Pidin kyllä näistä vanhuksista, mutta voi veljet, kun sitä tarinaa vaan riittää! Ja aina, kun luulee, että nyt riitti tältä kertaa, niin - "ai niin, tuosta tulikin mieleeni"

Olin tyhmyyksissäni sanonut, ettei minulla ollut mitään koko päivänä. Illasta en ollut puhunut mitään. Ei siinäkään ollut mitään erityistä, mutta Kalle, naapuritalossa asuva opiskelijatoverini, oli koko viikon pitänyt tauoilla kivaa flirttailevaa keskustelua kanssani. Ja ajattelin viimein rohkaistua kysymään, onko hänellä kiireitä illaksi.

Jaksoin hymyillä vierailleni vielä, mutta äitini onneksi huomasi vihjailevat eleeni, hermostuneet vilkuilut puhelimeen, vein kahvikupit keittiöön ja niin edelleen, ja alkoi moneen kertaan ja kovaan ääneen vihjata, että olisi turvallisempaa ajaa kotiin vielä valoisalla. Hyvästelimme ovella ja halasimme moneen kertaan ja ovi painui kiinni.

Viimeinkin hiljaisuus!

Huh! Sydämeni pamppaili. Kaivoin puhelimeni esille ja samalla kaivoin vaatekaapista esiin pitsirintsikat, kevyen mekon ja punaiset alushousut. Kalle on niin komea, miellyttävä ja tumma.

Ehkä hänestä tulisi onnekas tänään.

Laitoin ylleni keltaisen, lyhyehkön kesämekon, nappasin selfien se päällä ja lähetin viestin:"tuutko nyt katsomaan mun asuntoa ;) "

Laitoin rauhoittavaa jazzia soimaan ja siivoilin vauhdikkaasti pullakahvikestien jäljiltä jäljet pois ja laitoin tunnelmakynttilät palamaan pöydälle. Yksi niistä oli laventelintuoksuinen. Tunnelmatuoksu kuumalle miehelle. Huh!

Punastuin ja hengästyin jo pelkästä häne ajattelemisestaan!

Pian puhelin värähti. "Olen kaverien luona peli-illassa, mutta sun vuoksi voisin livahtaakin täältä ;) "

"Jes", hihkaisin ääneen ja aloin tanssimaan pitkin asuntoa oikein tietämättä mihin huoneeseen menisin tekemään ja mitä. Lähetin Kallelle viestin "Livahda vaan..." ja jäin hehkumaan viestin lähetyksen jälkeen sydän pamppaillen.

Ruudulla oli taas viesti. Se oli Selmalta, entiseltä kämppikseltäni. "Jokos vieraat lähti? Miten meni? Tuutko klubille saunabileisiin 🥂🥂🍻🍻" Jäin katsomaan ruutua. Kosteat bileet saisivat nyt jäädä, olisi jotain paljon kivempaa tiedossa. Näpyttelin takaisin "Kiva olis, mutta en taida tänään jaksaa. Meen kiltisti ajoissa nukkumaan😴😴😴". Lähetin viestin ja vastaus tuli miltei heti. "Ai jaa. 'Väsynyt'. Mikäs hänen nimensä on 😘😘😘 " Tirskahdin luettuani viestin. "Yks tyyppi vaan. Ihan jutellaan ja silleen vaan". Vastaus kilahti samoin tein "Wau! Way to go babe! Muista sitten suojaus, kun 'vaan juttelette' 😆💪🎉" Tirskahdin taas. Selma oli tainnut jo aloittaa juhlimisen.

Ruutuun tuli viesti taas. "Kohta siellä :)". Huh! Aloin kävellä taas ympäri asuntoa ja rauhoitella itseäni. Juoksin peilin eteen ja harjoittelin rentoa, ystävällistä ja viettelevää hymyä. Korjasin ripsaria ja hiuksia. Ovikello kilahti! Apua! Vedin pariin kertaan henkeä sisään ja puhalsin hitaasti ulos. Kävelin rauhallisesti ovelle ja avasin.

Kalle oli ovella leveä virne huulillaan, toisessa kädessään kukkakimppu pikkukaupan halpisruusuja ja toisessa punkkupullo. 'Aimoikivakuntulittuusisäänkivakunviimeinpääsit" toivottaa pälpätin hänet ovesta sisälle. Kalle nappasi mut karhunhalaukseen heti, kun ovi oli takana sulkeutunut. Hän katsoi minua silmiin suurilla ruskeilla silmillään lämpimästi ja ojensi kukkakimpun. "Nää on sulle. Oon ajatellu sua joka päivä".

Punastuin ja menin mykäksi. Meinasin alkaa itkeä. Naurahdin omaa herkkyyttäni ja sydän jyskyttäen änkytin hänelle. "Ihanpa onia - onpa ihania" ja nauraa kikatin sydän sykkyrällä otin kukat. Puoliksi hyppäsin hänen syliinsä ja pussasin häntä huulille.

Meninkö liian pitkälle, hätkähdin ja säikähdin ja hyppäsin takaisin. Kalle punastui ja nauroi ja nappasi kädestä minut takaisin ja painoi punaiset ihanat huulensa minun huuliani vasten pitkään ja intohimoisesti.

"Minäkin olen ajatellut sinua" tunnustin sydän läpättäen ainakin kahtasataa. Nauroin ja melkein tipuin lattialle. "...oikeestaan koko ajan". Kalle pyöri riisumansa takki kädessään eteisessä hämillään. Laitoin hänen takkinsa eteisen peilin viereiseen naulaan.

Kallea ei kiinnostanut paljonkaan asuntoni sisustus. Hän hurmasi minut katsomalla minua noilla kirkkailla silmillään ja pitkillä ihailevilla katseillaan, joka pyyhki vartaloni jokaista kaarta.

Avasimme punkkupullon ja aika pian heittäydyimme toistemme syliin muitta mutkitta suutelemaan. Halusin häntä! Hänen kätensä kävivät kiihkeästi kyljissäni, säärissäni ja selässäni. Kävin aivan kuumana!

Huomasin, että hän oli herrasmies, eikä käpälöinyt mitään intiimejä paikkoja ilman lupaani. Olin sulaa voita hänen sylissään ja ohjasin hänen kätensä mekkoni kaula-aukosta sisään. Hän alkoi hyväillä rintaani ja suudella kaulaani. Sähköiskut väreilivät pitkin kehoani ja tunsin, kuinka hän kuumasti alkoi löytää myös reiteni.

En kestänyt enää!

Ohjasin hänen kätensä reittä pitkin ylös aina kuumana sykkivän häpyni luo. Siirsin pikkareita sivuun aivan häntä varten. Koetin pidätellä voihkettani, mutten enää pystynyt. Otin hänen kasvonsa käsieni väliin, suutelin häntä ahnaasti ja aloin riisua häntä ja hän minua.

Pian heittäydyin sohvalle ja hän tuli päälleni. Avasin jalkani ja hymyilin hänelle. Hän hymyili jännittyneesti ja alkoi viedä kiihkeästi sykkivän kalunsa kärkeä lähelle avointa aukkoani.

Tunsin hänen työntyvän sisääni ja ulos muutamaan kertaan ja täyttävän minut, kunnes meidän molempien silmät pyörähtivät ympäri, ja minä voihkin autuaasti koko kerrostalo varmaan raikuen, räiskyvän orgasmin purkautuessa säkenöiden pitkin koko kehoani.

Näin ja kuulin kuinka Kalle jäi murhadellen päälleni hengästyneenä, pää rintaani vasten. Silitin hänen niskaansa ja poskiansa.

Kun hengityksemme oli tasaantunut, jäimme vielä juttelemaan ja kehräämään toistemme kainaloon aamuyöhön asti, emmekä malttaneet jättää toisiamme.

Yhteistyössä