paino asiaa, masentavaa:(

JääPrinsessa

Aktiivinen jäsen
11.09.2007
1 051
0
36
tiedän että en ole suorastaan lihava vaik mulla on muutama ylimääränen kilo :ashamed:
nyt mulla on kauhea henkinen ahdistus ja itku kurkus koko ajan..asiaa ei paranna että miesystävä sanoo samaa et juu onhan sulla vähä laihduttamista ja äitini hokee koko ajan että ootpa sä lihonut jne.
luin vanhoja neuvolakortteja, painoin 6 vuotta sitten 49kg kun aloin esikoista odottamaan, kiloja tuli pahan raskausmyrkytyksen takia ihan hirveesti jotain 25kg..laihduin tosi nopeasti (kuukaudessa) takas synnytyksen jälkeen, muutama kilo jäi.
Sitten aloin odottaan kakkosta niin olen painanut 54kg sillon alkuraskauden neuvolapunnituksessa ja raskausviikoilla 41+1 eli samana päivänä ku neiti syntyi niin 67kg, tosin raskaus oli ihan normaali joten kiloja ei paljoa tullut.
Mikä on masentavaa niin painan tällä hetkellä 64kg :headwall:
En tajua miten hitossa olen voinut lihoa näin paljon :/
tai tiedän, sain niin nuorena lapset ( 18v. ja 20v) että sillon sai syödä mitä mieli teki, nyt ku olen 23v. niin aineenvaihdunta on hidastunut ja nää kilot on hiljaa tullut
Joo aina vois olla asiat huonommin mutta silti ei mua lohduta että tunnen itseni ihan epäonnistuneeksi ja laiskaksi ja kaikkea :ashamed:

Mulla oli kanssa ennen lapsia paino n. 62kg lähtöpaino ja nyt sitten kahden jälkeen sellaset 80kg ja tippa linssissä. Et siis todella ole yksin tän asian kanssa.
Juu ja ei kiitos sellaisia et "laihduta sitte jos ahdistaa" kommentteja, asia on kyllä tiedossa.

Mä oon nyt ollut 6vk painonvartijoissa ja paino tippunut 8,3 kg.
Ikinä aiemmin en oo laihduttanut enkä arvannut että toi on noin tehokas :)

Nuori sä oot, mulla on paljon vaikeempaa kun oon saanu lapset yli 30v. Nyt on viimeinen aika saada itsensä "nuoruudenkuntoon" :D

mä painoin 22vuotiaana 52kg, 30vuotiaasta sitten on tullut 5kg per vuosi.. Mä en suoraan sanottuna edes tiedä mistä lihon, koska syön vaan nälkääni ja liikun edelleen säännöllisesti. Olen vain alistunut tähän muutokseen.

Alkuperäinen kirjoittaja p:
Rattailulenkille lapsien kanssa, jos vaan mahdollista. Kyllä ne kilot lähtee. Oletkohan masentunut?

juu mä liikun ainakin 5 krt viikossa spinningiä bodypumpia ym mutta ongelma sit onkin tää syöminen
:ashamed: saatan syödä joka ilta suklaalevyn tai karkkipussin :ashamed: :ashamed:
ja mässytän kahvin kans pullaa, keksejä ym pitkin päivää :headwall:
olen 168 pitkä joten mun täytys pudottaa joku 5 kg :(

Täytyy kyl sanoo et 18-vuotiaana painoin muutaman kilon vähemmän kuin kaksvitosena, ihan ilman että olisin ollut raskaana välillä tms. Muistan ihan hyvin että tissitkin kasvoi kuppikoon verran kun teini-ikä jäi taakse, ja rasvaahan nekin on sisältä. =) Että kyllä sitä iän myötä joka tapauksessa tulee vähän kiloja!

Alkuperäinen kirjoittaja JääPrinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja p:
Rattailulenkille lapsien kanssa, jos vaan mahdollista. Kyllä ne kilot lähtee. Oletkohan masentunut?

juu mä liikun ainakin 5 krt viikossa spinningiä bodypumpia ym mutta ongelma sit onkin tää syöminen
:ashamed: saatan syödä joka ilta suklaalevyn tai karkkipussin :ashamed: :ashamed:
ja mässytän kahvin kans pullaa, keksejä ym pitkin päivää :headwall:
olen 168 pitkä joten mun täytys pudottaa joku 5 kg :(

vaan tuossa syömisessä. Syöt aivan liikaa makeaa ja mässyä, itse en syö edes kerran viikossa herkkuja. Ihmettelinkin mistä puhut koska ei 23veen aineenvaihdunta vielä ole hidastunut! Se alkaa hidastumaan tuolla 30v korvilla.

Mä laihdutin 10kg ihan sillä, että liikuin enemmän (siis ihan liikaakin, meni jo epäterveeksi laihdutuksen lopussa) ja söin vaan vähemmän (joskus vaan pelkkiä kurkkuja/vesimeloonia/mansikoita). Eli siis loppulaihdutuksesta ei ihan terveesti :ashamed: .
Mutta noista kiloista on tullut takasin vaan 2.Ja tää paino on pysynyt kohta kaksi vuotta (toki noitten km:jen takia on heitellyt jonkin verran).
Ota rauhallisesti. Syö terveellisesti ja liiku enemmän

Yhteistyössä