Paino nousi laihduttaessa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Pia"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

"Pia"

Vieras
Elikkä, oon 166.5cm pitkä ja painoa oli viikko sitten 62.2kg ja oli sillon tippunu kilon viime viikosta, nyt sitten olikin 62.4kg. Viikon aikana joka päivä mennyt miinukselle (ellen kuluta 1000kcal/pv) olen pyrkinyt pitämään kalorit 1000-1300kcal/pv ja sunnuntaina sekä maanantaina olin salilla, tiistaina zumba. keskiviikkona ja torstaina lepäilin, perjantaina tunnin verran hiihtoa. Tänään lauantai aamuna, vähissä pukeissa vessan jälkeen tuli siis tuo 62.4kg? Oisin utelias tietää missä vika? En odottanutkaan kilon miinusta, mutta odotin kyllä miinusta.

Hormonaaliset painonvaihtelut. Ja sitten syöt liian vähän siihen nähden että käyt salilla tms.

Syö enemmän mutta tereellisesti ja monipuolisesti. Äläkä punnitse joka päivä. Kerta viikkoon on riittävä niin ei noi hormonaaliset vaihtelut niin häiritse.

Mulla saattaa kierron puolivälissä olla painoa 2.5kg vähemmän kuin ennen juuri menkkoja.

normisettiä... mulla nousee paino aina n. 2kg ensimmäisien viikkojen aikana, vasta kahdenviikon jälkeen alkaa paino tippumaan. Menee kropalla aikaa ennen kuin tottuu... voi lihaksienkin kasvu aiheuttaa tuon painonnousun.

Mä kävin tiistaina kunnon hikitreenissä, ja painoa tuli pari kiloa lisää. Lihakset kerää nestettä tuollaisen rääkin jälkeen, joten se näyttää vaa'assa huonommalta kuin mitä onkaan. Googlettele nesteen kertyminen lihaksiin.

Siis MIKSI aloittaja LAIHDUTTAA noilla kiloilla???

Vaaka huitsin nevadaan, kalorit vähintään 1500 kcl/pv ja jatkat liikuntaa samalla lailla. Eli kiinteytystä, kiinteytystä ja kiinteytystä. Ja ruokaa, että jaksat sitä kiinteytymisen vaatimaa urheilumäärää!!!

Kesällä olet bikinikunnossa. :)

[QUOTE="vieras";28058741]Siis MIKSI aloittaja LAIHDUTTAA noilla kiloilla???

Vaaka huitsin nevadaan, kalorit vähintään 1500 kcl/pv ja jatkat liikuntaa samalla lailla. Eli kiinteytystä, kiinteytystä ja kiinteytystä. Ja ruokaa, että jaksat sitä kiinteytymisen vaatimaa urheilumäärää!!!

Kesällä olet bikinikunnossa. :)[/QUOTE]

Mitä toi "kiinteytyminen" tarkalleen ottaen tarkoittaa?

Yhteistyössä