Paino-ongelmia

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Draculess93
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

Draculess93

Vieras
Heips!

Oon 20-vuotias nuori. Ja tunnen olevani, en nyt lihava, mutta isohko. Olen 174cm pitkä ja painan suunnilleen 62kg.
Käytän s/m-koon vaatteita.

Osaisiko kukaan palstalainen sanoa, mikä olisi minulle ns. ihannepaino? Että ei olisi edes pientä pömppistä tai mitään vastaavaa.

Nyt teen päivittäin n. 20-30 min zumbaa, 5 päivänä viikossa vatsalihastreeniä sekä kävelen kouluun ja takaisin kotiin n. 4km per suunta.

Ehdinkö pudottaa ylimääräisen painon tällaisella rutiinilla ensi kesään mennessä, vai täytyykö treeniä vielä lisätä jotenkin?

(Syömisistä: kevyt aamupala (leipä/jugurtti), lounas (salaatti/kouluruoka) ja illalla leipä/jugurtti iltapalaksi) Ruokajuomana juon vain vettä, enkä juo mehuja/tms muutakaan. Joskus illalla kaakaon.

Olet varsin hoikka. Ihannepaino sinun pituisellesi on noin 59kg-75kg. Ihannepainon määritteleminen on toki vaikeaa, kun ei henkilöä näe. Olet todella hoikka. Sinun ei saisi pudottaa enää yhtään painoa!

Olisikohan sulla syömishäiriö? Voisitko harkita käyvästi juttelemassa paino-ongelmistasi esimerkiksi terkkarin kanssa? Olet todella hoikka mittojesi perusteella. Älä pudota painoasi enää yhtään!

Heips!

Oon 20-vuotias nuori. Ja tunnen olevani, en nyt lihava, mutta isohko. Olen 174cm pitkä ja painan suunnilleen 62kg.
Käytän s/m-koon vaatteita.

Osaisiko kukaan palstalainen sanoa, mikä olisi minulle ns. ihannepaino? Että ei olisi edes pientä pömppistä tai mitään vastaavaa.

Nyt teen päivittäin n. 20-30 min zumbaa, 5 päivänä viikossa vatsalihastreeniä sekä kävelen kouluun ja takaisin kotiin n. 4km per suunta.

Ehdinkö pudottaa ylimääräisen painon tällaisella rutiinilla ensi kesään mennessä, vai täytyykö treeniä vielä lisätä jotenkin?

(Syömisistä: kevyt aamupala (leipä/jugurtti), lounas (salaatti/kouluruoka) ja illalla leipä/jugurtti iltapalaksi) Ruokajuomana juon vain vettä, enkä juo mehuja/tms muutakaan. Joskus illalla kaakaon.

Mittojesi perusteella olet hoikka.

SYÖT AIVAN LIIAN VÄHÄN! Sun kroppa tarvitsee enemmän ruokaa. Missä on kaikki proteiinit?! Lisää reippaasti lihaa, rahkaa, raejuusto tms ruokavalioosi.

Olet jo nyt todella hoikka. Älä missään nimessä enää laihduta. Lisäksi syöt liian vähän. Tuolla ruokavaliolla kroppasi menee vain säästöliekille. Aivan järjetöntä touhua. Syöt huonosti ja liian vähän. Missä on proteiinit?!!! Lisää salaattiin kunnolla lihaa joukkoon. Syö myös päivällinen.

Uusimmat

Yhteistyössä