Oon nyt rv 21+5, ja painan suurin piirtein yhtä paljon kun raskaaks tullessa, ehkä kilon enemmän. Ongelmana siis se, et jos en keskity syömään usein ja paljon, nii mulla alkaa heti paino tippua! Koska lähtöpainoa ei kauheesti liikaa ollu, painoindeksi vissii 20, pelottaa nää painon tippumiset. Onks muilla ollu mitään samanlaista kokemusta? Miten teillä paino raskauden aikana ylipäätänsä kehittyny? Pitäiskö mun pelätä et jossain vaihees tulee joku loppurysäys ja lihonki 10 kiloo, ku tavotteena olis et paino nousee vaan sen lapsen ja sen "tarvikkeiden" (lapsivesi, istukka yms) verran, eikä rasvaa tulis enempi, mut olo ei todellakaa ollu hyvä ku paino tippu jota tapahtuu herkästi ku syön niin terveellisesti, et jos en syö oikeesti isoja annoksia, laihdun.
Olin kokoajan jonkunlaisessa "krapulassa", lihakset niin loppuunkuluneen oloset ja päätä särki, halusin vaa sänkyyn makaamaan. Nyt ku paino taas lähti (kovan työn jälkeeen) nousee takasin tohon normaaliin on paljon parempi olo.
Olin kokoajan jonkunlaisessa "krapulassa", lihakset niin loppuunkuluneen oloset ja päätä särki, halusin vaa sänkyyn makaamaan. Nyt ku paino taas lähti (kovan työn jälkeeen) nousee takasin tohon normaaliin on paljon parempi olo.