painoa tullut reilu kuukaudessa 1,5 kg, saanko neuvolan terkalta huutia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jösses
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jösses

Vieras
rv 27 menossa ja lähtöpainosta painoa on tullut nyt 2 kg yhteensä. Mutta viimeinen 1,5 kg on tullut nyt reilun kuukauden aikana.. sehän tekee aika hirveitä lukuja per viikko..

Olen ihan normaalipainoinen, ja ylipainoa ei ole. oli vain aluksi niin kovat pahoinvoinnit että muutaman kilon laihduin..

Sun viikoilla ja sun kertyneellä yhteispainolla terkka tuskin painosta mitään motkottaa. Terveisin tyyppi, joka paisui vajaa 25kg koko raskauden aikana ja lopussa tuli kilo viikossa! Hurraa kuuma kesä ja turvotukset!!

Paino voi heilahtaa yhden päivän aikana 1,5 kg, joten tuskin huutia tulee. Sulla on hyvin asiat painon suhteen. Nyt on lupakin painon nousta n. kilon kuukaudessa.

mulla tuli raskauden vikat 20 viikkoa 0,5 kilon viikkovauhtia painoa = 10 kg

oh no.. toivottavasti mulla ei tulis enää montaa kiloa. Viime raskaudesta tiedän, että himoni on hirveät kaiken makean perään heti synntyksen jälkeen ja en tarttis siinä vaiheessa yhtään ylimääräistä kiloa laihdutettavaksi.

ruokahalu on kyllä nytki vähä liian valtava.. ja en hirveesti ole kyllä seuraillut mitä suuhuni pistän. ilmeisesti nyt kuitenkin kannattaa alkaa vähän tarkkailla.

Yhteistyössä