D
"Daisy"
Vieras
Miten te muut odottavat äidit saatte pidettyä kilot kurissa?? Itse ekaa muksua odottaessa lihoin 25kg, ja meni 2 vuotta kunnes pääsin omiin mittoihini takaisin. Raskausaika oli ihan normaali, söin monipuolisesti, harvoin herkkuja, kävelin päivittäin ja kävin mammauinnissa, ja silti kilot sen kun kertyi.
Ajattelin että, eiköhän ne kilot imetyksen aikana tipu, mutten voinutkaan imettää kun maitoa ei ollutkaan. Kaikenlisäksi sairastin synnytyksen jälkeisen masennuksen, jonka aikana paino nousi entisestään.
Nyt olen uudestaan raskaana ja pelkään että taas tulee 20+ kg ja joudun käymään läpi taas koko laihdutusrumban. Tiedän ettei laihdutus raskaana tule kysymykseenkään, mutta haluaisin todella pysytellä max.10kg. Vinkkejä???
P.s. Asun ulkomailla, eikä mahdollisuutta täysjyvätuotteisiin.
Ajattelin että, eiköhän ne kilot imetyksen aikana tipu, mutten voinutkaan imettää kun maitoa ei ollutkaan. Kaikenlisäksi sairastin synnytyksen jälkeisen masennuksen, jonka aikana paino nousi entisestään.
Nyt olen uudestaan raskaana ja pelkään että taas tulee 20+ kg ja joudun käymään läpi taas koko laihdutusrumban. Tiedän ettei laihdutus raskaana tule kysymykseenkään, mutta haluaisin todella pysytellä max.10kg. Vinkkejä???
P.s. Asun ulkomailla, eikä mahdollisuutta täysjyvätuotteisiin.