painon tunne alavatsalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ansku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

ansku

Vieras
Heips!

Näitä oireita on kyselty varmaan tällä palstalla kymmeniä kertoja, mut sellasta haluisin tiedustella teiltä odottajilta, että onko teillä ollu ennen plussatestin tekoa sellasta kummaa tunnetta alavatsalla? Mulla on ollu nyt reilun viikon tämmöinen ""oire"", että aina kun istahtaa tai nousee, niin alavatsassa tuntuu jonkulainen paine tai puristus. Viikon lopulla odotellaan menkkoja alkavaks tai parempi kyllä olis, etteivät alkais..Muita oireita ei juurikaan oo ollu. Välillä sellasta repivää kipua tuolla munasarjojen kohalla. Tiiä sitte, mikä mulla on!

On vaa menny usko näihin kaikenmaailman oireisiin, kun kerta toisensa jälkeen on pettymys tullu. Nyt kuitenki tää oire on ainaki tosi todellinen ku oikee vähä pelottaa käydä istumaan ku tulee se outo tunne!

Muitten kokemuksia kaivataan. Voisko tää nyt olla sitä? Toivottavasti ei taas vaan valeraskautta!

Hei! Mulla oli just ensimmäisenä oireena painon/paineen tunne alavatsassa. Ekaksi ajattelin että onkohan mulla virtsatientulehdus, mutta kun menkat oli yhden päivän myöhässä tein raskaustestin ja plussaa näytti! Kyllä noi sun oireet vois vaikuttaa, että olisit raskaana. Mullakaan ei ollut mitään muita oireita kuin se paineen tunne alavatsalla, myöhemmin sit rintojen aristus. Nyt rv 24+4! Toivon onnea, kohtahan se sullakin selviää:).

Minulla myös oli painontunnetta alavatsalla. Tuntui kuin olisi ollut jotain raskasta kohdunpohjalla (on tääkin nyt määritelmä). Kaksi kertaa tämä on kohdallani tiennyt raskautta. Toivottavasti sinullakin :-)

Yhteistyössä