painonhallinta,terveellisemmät elämäntavat, kertokaas..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja plösähtänyt mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

plösähtänyt mamma

Vieras
eli kiloja on kertynyt ylimääräisiä n. 5-8kg..
niistä haluaisin eroon, ja luulisin sen onnistuvan suht pienillä toimilla,koska ne kilot on tullu siitä että syön tylsyyteen, pahaan oloon, hyvään oloon yms.. elikkäs kuinka pian kroppa tottuu siihen että ei tule sitä valenälkää kokoajan?
oon koittanu juoda vettä aina ku tekis mieli syödä, paitsi tietenki ruoka-aikoina syön, ja olen koittanut pienentää annoskokoja.

haluaisin vain kuulla että jos joku on tehnyt vastaavaa niin kuinka nopeesti tosiaan huomaa tuloksia ja loppuuko se himo ruokaan?!

mun todellinen pahe on kaakao.. ja sen kylkiäisenä nakit :D
karkkia en syö, suklaata kylläkin, ja se on pannassa jouluun asti.

tsempatkaa mua, mä haluun mun ihanat housut taas jalkaan jotka ei enää sovi :D

Syö usein, kolmen tunnin välein, kunhan syöt terveellisesti. Kunnon aamiainen ja kaks oikeeta ruokaa ja välipalat ja iltapala. Välipalojen ei tarvii olla kummoisia, vaikka omena, jugurtti tai leipä. Sillon ei tule mussutettua turhanpäiten.
Ja vettä kannattaa juoda pitkin päivää.

Mä en ole koskaan laihduttanut, mutta mulla on paha tapa mussuttaa jotain turhaa jatkuvasti. Kun oon alkanu huolehtia siitä että syön usein, niin on napsimiset jääny :)

Ihmisen ei kuulu syödä usein. Kun karppaa, pysyy syömiset kuin itsestään aisoissa. Ei ihme että suomalaisten hampaat ja koko kroppa voi huonosti kun koko ajan pitää olla tunkemassa jotain rööristä alas. Mulle riittää kaks ateriaa päivässä, kolme jos on raskasta puuhaa.

Yhteistyössä