Painonpudotuksesta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Koivunkäpy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Koivunkäpy

Aktiivinen jäsen
05.10.2005
14 246
1
36
Eli.
Ukko päätti ottaa neuvosta vaarin kun tohtori sanoi että pitäisi laihduttaa. mitäs mä voin tehä?
muutakin kun lisätä rehujen määrää ruuassa?
painoa pitäisi kadottaa 7-10kg.

hommaa toki hankaloittaa se että minä olen päättänyt lihoa loppuvuoden aikana 4-7kg.

ykkösmaitoa juodaan tästä päivästä eteenpäin, kerma alaitan toisinaan ruokaan ja siitä en luovu kun vihdoin sitä saa käyttää...

liikkukaa paljon =) onko teillä pieniä lapsia? meette metsäretkelle ja miehelle rinkkaan lapsi :)
ei kannata miestä ainakaan nälässä pitää,joten ennemmin vannoisin sen liikunnan ja ihan terveellisen ruuan nimeen...miehillä äkkiä menee maku niihin rehuihin ;)

jättäkää turhat pullat, kakut, sipsit, pizzat, karkit ym. pois jos niitä syötte. Huolehtikaa, että syötte JOKA päivä väh. 500 g vihanneksia, marjoja ja hedelmiä (siis yhteensä, ei tarvi kaikkia tota puolta kiloo), juokaa paljon VETTÄ, mehut ja limsat pois, ruisleipää, puuroa, rasvattomia ja sokerittomia maitotuotteita paljon. Makkarat ym. rasvaiset leikkeleet vaihdetaan kalkkunaan tai keittokinkkuun. Ja leivän päälle kevyt levitettä. Juustoa riittää yksi siivu per leipä. Ja mitäs vielä...? Ei sokeria kahviin tai edes puolita käyttämäsi sokerin määrä. Että sillai.

ainut joka riihen rinkkaan suostus oon minä kun nuo meidän kakarat on niin mukavia ja liikkuvaisia.
Fillaria se mietti, käskin sen hankkia kuntopyörän ni mäki voin käyttää sitä, ja voi olla seurana kun toinen polkee, täältä kun on hankala lähtee fillaroimaan, ainakaan kokoperheen voimin.

Mutta noo, pikkuhiljaa, pikkuhiljaa, hosumalla ei tule ku kuspäisiä lapsia :laugh:

Yhteistyössä