Painonpudotus ja e-pillerit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pettymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pettymys

Vieras
Aloitin terveellisemmät elämäntavat ja liikunan toukokuussa. Jonka seurauksena pudotin 3kiloa mikä tuntui ihan super hyvältä. Aloitin sitten heinäkuussa e-pillerit ja nyt sitten paino ei enää putoa millään ja ne 3kiloa on tullut takaisin ja painonnousu näyttää vaan jatkuvan. Elämäntavat, syömiset ja liikunta on edelleenkin samat terveelliset ja kevyet max 1000kcal päivässä.

Mitäs nyt?

E-pillereiden aloituksesta paino voi hetkellisesti nousta, kunnes kroppa tottuu. Mutta pysyvästi ehkäisy ei painoa nosta, näin mulle sanoi lääkäri, kun painoa pudottaneena asiaa murehdin. Kuulemma ne on ne muut asiat elämässä (seurustelu yms.) , jotka sitä painoa oikeasti nostaa.

[QUOTE="Hoplop";30252955]E-pillereiden aloituksesta paino voi hetkellisesti nousta, kunnes kroppa tottuu. Mutta pysyvästi ehkäisy ei painoa nosta, näin mulle sanoi lääkäri, kun painoa pudottaneena asiaa murehdin. Kuulemma ne on ne muut asiat elämässä (seurustelu yms.) , jotka sitä painoa oikeasti nostaa.[/QUOTE]

Voihan se toki olla jotain nesteen kertymistä. Parisuhde asiat ei taida mun kohdalla varmaan enää vaikuttaa kun on jo 4vuotta avoliitossa oltu.. :)