Hae Anna.fi-sivustolta

Painopeitto kokemuksia?

Viestiketju osiossa 'Sisustus' , käynnistäjänä Maarit N., 03.12.2019.

1. Maarit N. Vierailija

2. vierailija Vierailija

Tuosta ei ole, mutta toisesta merkistä kyllä. Minulla on ollut taaperosta asti vakavia nukahtamisvaikeuksia, ADHD ja levottomat jalat, eikä tämä suoraan auta minua nukahtamaan, mutta helpottaa ja rauhoittaa oloa huomattavasti, joten on ollut kuitenkin rahan arvoinen. Tuo peitto ja päällyste (fleece?) näyttää todella kuumalta ja huonosti hengittävältä. Minulla on sellainen jossa on (ohut) pehmuste vain toisella puolella ja sillä olen pystynyt nukkumaan sekä talvella että kesällä.

3. vierailija Vierailija

No mitä jos laitat kaksi peittoa päällekkäin.

4. vierailija Vierailija

Meillä käytössä 7kg:n painopeitot. Ollaan tykätty. Miellyttävä nukkua, rauhoittaa kääntyilyä.
    Ja vinkkinä, että Amazon.de saa 7kg:n painopeiton hintaan 70€. Ja on vielä sellaista kokoa, että menee suomalaisiin pussilakanoihin.

5. Ansku123 Vierailija

Käytössä olleet n. 2kk! Itse olen 70kg ja puolisoni 100kg, molemmilla käytössä 9kg peitot jotka eivät ole ollenkaan liian painavat. Olen ollut levoton nukkuja ja painopeitto on vähentänyt pyörimistä öisin. Ostettiin pitkän vertailun päätteeksi motonetistä 59€/kpl(monessa muussa paikassa sama peitto jopa 100€), sopii hyvin normaaleihin pussilakanoihin.

Tilaa Annan uutiskirje!

Annan uutiskirje tuo sähköpostiisi uusimmat artikkelit, testit ja kilpailut.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri