Hae Anna.fi-sivustolta

painoraja salilla?

Viestiketju osiossa 'Kuntoklubilaiset' , käynnistäjänä kajsa, 14.01.2013.

1. kajsa Vierailija

Hei

Onko kuntosalien latteissa painorajoja?

Olen reilusti ylipainoinen ja pelkään että pelkkä painoni hajottaa laitteen.
    Muutenkin jännittää mennä salille, mutta joskushan se on aloitettava kun on itsensä tähän kuntoon päästänyt. Tällä hetkellä ajattelin ensin pelkästään naisille suunnattua salia (esim motivus), tuntuisi jotenkin helpommalta aloittaa.

2. mnb Vierailija

Ei ole painorajoja, eivät mene rikki.

3. Minä ja minun ystävättäreni ollaan aikusia naisia ja me olemme kaikki hoikkia tai normaalipainoisia, muttemme kuitenkaan langanlaihoja lattarintoja. Meitä on alkanut ärsyttämään tämä jatkuva meihin naisiin kohdistuva laihdutusmainonta, sillä nykyään ei saisi olla enää edes normaalipainoinen nainen, vaan pitäisi olla ihannepainoinen eli siis laiha nainen.
    Miehet saavat olla kyllä ihan rauhassa normaalipainoisia ja heillä saa olla vähän mahaakin, niinkuin sanotaan.
    Mutta naisen vyötärö ei saa terveydellisistä syistä olla yli 90 cm leveä eikä miehen saa olla yli
    100 cm leveä. Ja harvalla normaalipainoisella se edes onkaan.
    Näissä ihannepainoasioissa on kysymys vain vartalon ulkonäöstä, eikä enää mistään terveydestä
    Minä luin kerran jostakin tutkimuksen, jossa kerrottiin, että normaalipainoiset ihmiset elävät kaikkein terveimpinä, jopa vielä terveempinä kuin laihat ihmiset. Minun mielestäni aikuinen nainen saa olla aikuisen naisen näköinen ja kokoinen, eli aikuisella naisella on rinnat ja lantio ja siis naisen muodot.
    Minä itse olen suht koht normaalipainoinen ja vartaloltani sopusuhtainen: Minä olen uhkea, kurvikas ja muodokas ja siis hyvin naisellinen nainen ja tykkään kovasti olla tälläinen. Olen sanonutkin minun ystävättärilleni, että jos nainen ei saa olla naisellinen, niin minut saa vaikka tappaa ! Kysyin juuri kahdelta aikuiselta mieheltä ja naiselta, että tarvitseeko minun laihduttaa
    ja molemmat sanoivat, ettei tarvitse, että vartalonin näyttää hyvältä ja kauniilta.
    Minusta näin aikuisena naisena on tärkeintä olla terve, kaunis ja naisellinen sekä voida henkisesti hyvin.

4. salillakävijä Vierailija

Eiköhän naisten salien laitteet ole pääasiassa samoja kuin miesten puolellakin. Kun raskaansarjan bodari istuu laitteseen ja laittaa siihen painoiksi 100 kiloa, niin eiköhän se kestä sinutkin, todennäköisesti aika paljon pienempien painojen kanssa.

5. anki Vierailija

Miten ihmeessä tämä liittyy tähän ketjuun?!? Kysymys oli kuntosalien laitteista...

6. anki Vierailija

Miten ihmeessä tämä liittyy tähän ketjuun?!? Kysymys oli kuntosalien laitteista...

7. Maarit76 Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Se on toi sama tyyppi, joka käy aina kommentoimassa omaa ulkonäköjään aina kehuen, eikä vastaa edes esitettyyn kysymykseen.
    Varsinaista egoboostausta, joka loppupeleissä on aika naurettavaa.

Ja vastatakseni aikeeseen. Ne laitteet näyttävät todella jämäkiltä juuri siiksi, että niiden käyttäjä voi olla todella lihaksikas ja isokokoinen mies. Muutenhan ne laitteet rikkoutuisivat nopeasti kovassa käytössä.

8. pullukka liikkuja Vierailija

Sinne vaan rohkeasti! Kannattaa varata ainakin yksi aika personal trainerilta, joka tsekkaa kanssasi sopivat harjoitteet ja painot. Hienoa, että meitä ylipainoisiakin näkyy saleilla aina vaan enemmän. Olen huomannut, että kun kunto kohoaa, jaksaa syömisiinkin kiinnittää enemmän huomiota. Tsemppiä!

9. Reippaasti Vierailija

Sehän on vain hieno juttu jos menet joukkoon, itse ainakin ihailen ylipainoisia ihmisiä, jotka uskaltavat aloittaa kuntoilun ja painon pudotuksen jo ihan terveytensä takia. Oli kuntoilulaji mikä tahansa. Luulen, että salilla muillakin on samat fiilikset kun minulla.
    Sohvaperunaksi ei pidä jäädä häpeämään kilojaan, silloinhan asia vain pahenee. Eikun reippaasti salille tai vaikka hiihtoladulle, uimaan jne.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri