Päivä meni pilalle!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Murrri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Murrri

Vieras
Erehdyin lasten retki päivästä. pakkasin mukaan sukset, eväät ym ja sain tarhassa kuulla että se onkin perjantaina. mua nolottaa! oon vasta toipumassa masennuksesta enkä kestä yhtään takapakkia.sen lisäksi meinasin ajaa naapurin koiran päälle ja se karjui mulle perkele!ukko seisoi aamutakki päällä pihallaan ja koira oli irti keskellä tietä. eihän se oo mun vika? koira ei ollut karannut vaan ukolla on tapana kusettaa koiraa päästämällä se irti.

Älä anna pikkujuttujen pilata päivääsi. Turhaan viedyt retkitavarat ei haittaa ketään ja koira ei jäänyt alle, naapurikin varmaan karjui siksi, että pelästyi ja purki sen sinuun. Keitä kahvit ja istahda aurinkoon tai mene kahvilaan hemmottelemaan itseäsi jos se on mahdollista, kyllä se siitä aurinkoiseksi taas muuttuu!

Ei hätiä mitiä.
Onpahan teillä sukset valmiina odottamassa perjantaita ja se naapuri saa kyllä syyttää ihan vaan itseään kuin jättää koiransa heitteille.
Parempaa päivänjatkoa sinulle ap.

Sattuuhan noita. Minulle kävi kerran, että sain ajan sairaalaan poliklinikalle toiseen kaupunkiin. Kun ilmoittauduin sairaalan tiskillä, niin kävi ilmi, että olin tullut kuukautta liian aikaisin :) Parempi tosiaan niin päin, että tekee turhan käynnin tai näkee ylimääräistä vaivaa kuin että olisi liian myöhään asialla.

Yhteistyössä