Päivähoidon nopea tarve..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Vieras
Kun olette hakeneet tarhapaikkaa nopealla varoitusajalla työpaikan saannin takia, niin kauan olette saaneet odottaa päätöstä minne lapsi "sijoitetaan"? Jos kahdessa viikossa tulisi paikka järjestää..

Kyllä se yleensä silloin tulee kahdessa viikossa, mutta sijoitus saattaa sitten olla ihan mihin vaan kunnan alueella. ja jos on esim kolme lasta, saattaa käydä niin, että jokainen on eri paikassa eri puolilla kuntaa/kaupunkia.

Tuo minua vähän jänskättääkin. Mulla työt alkaisi 6.30, eli kuudelta pitäisi lapsen päästä jo päiväkotiin. Mikäli ei lähitarhaan pääse, matkanteko hoitopaikkaan pitäisi aloittaa kohtuuttoman aikaisin lasta ajatellen. Minä kun en ajokorttia omista. Bussiaikataulutkin jo tsekkasin mutta aikataulut ei ooikein osu sopivasti. Viideltä jotain linjoja kulkee mutta.. :/. Mikäli meidän alueella olisi perhepäivähoitajia, minkäikäisiä ryhmissä yleensä on? Poika on nyt 5-vuotias.

Meillä pikku-ukko käy eskaria tuossa päiväkodin yhteydessä.Ei siis ole itse päivähoidossa.Tammikuussa sain sitten kuukauden työpestin ja kun torstaina otin puheeksi päiväkodin johtajan kanssa tilanteen niin jo perjantaina oli pojalla hoitopaikka.Tosin vasta maanantaina aloitti mutta johtaja sanoi että aina löytyy hoitopaikka,päivänkin varotusajalla.
Tulosti jopa mulle heti päätöksen.

Yhteistyössä