?
"..."
Vieras
Mitä mieltä olette päivähoidon ryhmistä, joissa esim. 2-6 vuotiaita lapsia verrattuna ryhmiin joissa lähinnä samaa ikää olevia. Onko hyvä vai huono, jos sisarukset pääsevät/joutuvat samaan ryhmään? Kertokaahan kokemuksianne