P
pikkuhiljaa väsyy
Vieras
Tuli vaan mieleen tost yhest toisesta ketjusta, et kyllä mullaki on vaikeuksia kestää pientä kolmevuotiasta täystuholaista, koska teen suht raskasta työtä ja mun mies on joka toinen 600 km:n päässä töissä.. Ja tosissaa tekee mieli varata hoitopäiviä vapaapäivilleki.. mut oon aatellu et ei oo oikeen lapsen kannalta pitää hoidossa turhaan, vaikka sen ei edes tarvi joka viikko olla hoidossa, miehen vapaa viikoilla. Toisaalta olis varmaan ihan kannattavaa varata vapaapäivällekki vaik 4-5h hoitoa koska tulee kilahdettua nykyään niin herkästi lapselle. Se vaan ressaa ku ei tavarat pysy ehjänä, ja toisella ei virta lopu vaikka miten peuhaat päivän pulkkamäessä. Lapsen mummola on samalla paikkakunnalla kun itse asutaan, mut sinnekää ei kehtaa viedä hoitoon ku sen kans ei kukaan jaksa olla!! Kylässäkin ku käydään siel, ni siitä on tullu jo yleinen vitsi et Huh, Eemeli lähtee!.. ku ollaan lähdös. Ei hirveästi houkuttele kyläileen, ja joka kerta päätänki et en mee enää tuohon taloon toista kertaa... vaikka kotitaloni onki... Toinen lapsi syntyy kesällä, ja toivon NIIN että se on tyttö!! jos saan toisen pojan, ni oon oikeesti pettyny. Aika karua tekstiä tulee, mut nää on nyt mun tuntoja. Mut jospa niistä olis seuraa toisilleen, koska 3-vee on niin huomionkipeä, ettei pysty ite tekeen edes kotitöitä, ainoastaan sillon ku se on päiväunilla.