Päiväkodin hoitajien muistaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja saarastiina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

saarastiina

Vieras
Eli lapseni on ollut samassa päiväkodissa hoidossa 2 vuotta, mutta on nyt 6vko:a sitten vaihtanut isompien ryhmään, tästä ajasta on ollut 2vko:a kipeänä.
Nyt olisi kevätjuhla-aika ja pitäisi viedä omallehoitajalle/ hoitajille jotain. Lapseni jää kokonaan pois päiväkodista kuukauden päästä jolloin jää kotiin minun ja vauvan kanssa.
Onko tyhmää leipoa kakku hoitajille yleisesti kahvihuoneeseen, jotta pientenpuolen hoitajatkin saavat siitä osan? Lapsi on kuitenkin ollut vain niin vähän aikaa isojen puolella ja olen nähnyt hänen omahoitajan vain kerran.
Olen harrasteleipuri, eikä kakkuni ole sieltä rumimmasta päästä, jos näin itse saa sanoa.

Ei se tyhmä ajatus ole.. toinen mukava mikä tääl tuli vastaan on, et ostaa yhteiseksi lapsille + hoitajille jonki kirjan esim. maurikunnaksen tai jonku kuuntelu cd:n.
Myös joku perus lasten laulu cd vois olla kiva http://www.fuga.fi/category.php?cat=CAT00022

esim. http://www.fuga.fi/detail.php?id=5050467350922

Ajattelin, että jos kakun tekee gluteenittomana ja laktoosittomana niin sopii varmaan useimmille hoitajille. Ajattelin mansikka-raparperi-valkosuklaa kakkua.
Ei varmaan mikään pakko olekkaan mitään viedä, mutta viimevuonna vein vain omahoitajalle "lahjan"ja sitten yksikin äiti toi kaikille hoitajille Nivean pussit joissa oli ihonhoitotuotteita. Tuli hiukan tyhmä olo ittelle sen kukkapuskan ja muksun tekemän kortin kanssa...

Eihän pakko ole viedä mitään.
Kun esikoulusta lähtevä poikamme menee kouluun viemme hänen samalle hoitajalle, joka on ollut sama 5.v kukkasen ruukussa, jotain isoa kukkasta ajattelin.
2.vuotiaan tytön hoitajille vien varmaan jonkun suklaarasian tms

Alkuperäinen kirjoittaja saarastiina:
Ajattelin, että jos kakun tekee gluteenittomana ja laktoosittomana niin sopii varmaan useimmille hoitajille. Ajattelin mansikka-raparperi-valkosuklaa kakkua.
Ei varmaan mikään pakko olekkaan mitään viedä, mutta viimevuonna vein vain omahoitajalle "lahjan"ja sitten yksikin äiti toi kaikille hoitajille Nivean pussit joissa oli ihonhoitotuotteita. Tuli hiukan tyhmä olo ittelle sen kukkapuskan ja muksun tekemän kortin kanssa...

turhaan, ei meillä ainakaan vertailla ja rankata lahjojen mukaan ketään