päiväkodin työntekijöiden käytös

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mieee
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mieee

Vieras
välillä ärsyttää kun tädit on aina mielinkielin niille tietyille vanhemmille. miksi?

ei mua tarvitse mielistellä, mutta kun aina jauhavat ja jauhavat asioitaan siinä pitkään niin en itse koskaan pysty kysymään mitään kun en viitsi keskustelua keskeyttää.

miten teidän päiväkodissa.huomioidaanko kaikki vanhemmat, vai vaan tiettyjä? toisia enemmän kun toisia?

välillä miettii, miten lapsia kohdellaan...ketä kohdellaan paremmin, ketä huonommin...vaikka hoitajien etiikka sanookin, että kaikkia pitäisi kohdella tasavertaisesti,toimiikohan tämä...epäilen!

Itse ainakin yritän olla tasapuolinen ja kertoa kaikille vanhemmille lapsen päivästä avoimesti. Rohkeasti vaan keskeytät höpinät; päiväkodin väki voi vaihtaa kuulumisensa loppuun vaikka omalla ajalla. Työajalla tehdään ensisijaisesti työtehtäviä.

• Tykkää
Reactions: erinys
No kyllä täällä kaikille jutellaan. Ensin tulleen kanssa viahdetaan tärkeimmät ja sit huomioidaan seuraava. Välillä tullaan kiskomaan hihasta et olis asiaa. Tietysti sit omahoitajat keskittyy enemmän niihin omiin hoidokkeihin ja heidän vanhempien tiedottamiseen. Näin siis mun lapsen hoitopaikassa homma toimii.

Njaa.

Me turistiin tänään pk:n tädin kanssa Turkin-matkailusta & siitä milloin meidän vauva syntyy ja miten hankalaa on nimen keksiminen. Mutta mä nyt vaan olen sellainen, jonka kanssa jutellaan lähes kaikkialla ja lähes aina. Pk:n nykyisistä tai entisistä tädeistä kolme on mun FB-kavereita ja ollaan törmäilty & soiteltu vapaa-aikanakin.

Jos siinä on muita vanhempia, niin juttelu jää tietty vähemmälle - en mä halua kenenkään tiellä olla. Jos olen, niin keskeyttäkää ihmeessä kun huomaatte ettei keskustelu koske mitään päivähoitoon liittyvää :). Tänään ei ollut muita vanhempia samaan aikaan lapsiaan hakemassa.

Joskus kohtasin sellaisia vanhempia, jotka eivät ottaneet yhtään huomioon sitä, että he eivät ole ainoa perhe, joilla on asiaa. He katsoivat oikeudekseen pidätellä hoitajia ominaan päivittäin ylipitkiä aikoja. Jos heille sanoi EI, alkoi seuraavina päivinä sellainen keskusteluntarve kaikista asioista, ettei tosikaan.

Että noinkin se voi olla. Jotkut ovat kuin takiaisia.

Yhteistyössä