Päiväkodin wc

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "omituinen höpöttäjä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

"omituinen höpöttäjä"

Vieras
Olipa hassu juttu, käytin lapsen päiväkodin vessassa (poika)
vaan siinä vessassa ei ollut kuin pisuaari?
Siis mihin ne pojat laitetaan isommalle hädälle? Tyttöjen vessaanko?
Sitä en tiedä onko pienten puolella toisella puolen taloa sitten toinen poikien wc jossa olisi pytty mutta tuossa isojen puolella josta yhden lapseni hain eskarista ja poikani käväisi vain vessassa niin siinä ei oikeasti ollut kuin pisuaari.
Päiväkoti siis aika iso ja minusta hullun kuulloista että poikien vessassa ei ole kuin pisuaari ja tietysti lavuaari.

No löytyy varmasti mutta ihmettelen että tuossa josta lapseni haen niin siinä ei ollut ja toinen wc on siellä pinten puolella jonne ei päiväuniaikaan siis ole mitään asiaa.
Ihmettelen vaan kun eskari ryhmässäkin on poikia että käykö he sitten isolla hädällä siinä tyttöjen puolella ja sontiiko ne roska ämpäriin.

meidän pk:ssa ei ole erikseen tyttöjen ja poikien vessoja, vaan joka ryhmässä on yksi vessa jota käyttää koko ryhmä. pisuaareja ei ole, vain ovellisia koppeja (paitsi pienten puolella ovettomia)

No itse olin tetissä päiväkodissa (poika) ja se vessassa käyminen oli ihan kamalaa. Pienet halus päästä pissalle niinkuin me isommatkin mutta vessoja oli tasan kaksi ainakin pojille ja toisessa oli pelkkä pisulaari. Suurin osa halus päästä pissalle mutta se itse pisulaari oli niin korkea että itse ainakin jouduin nostamaan pienet hartioille jotta pääsivät pissalle. Minä tietenkin autoin niitä hoitamaan hommat ja itse katselin jalat ristissä vierestä ja ajattelin että olisi tässä itselläkin aika kova hätä mutta porukkaa riitti nii ei ehtiny (ei ollut oikeasti kivaa). Menin oikeasti kysymään työnantajalta että miten voin tehdä tätä työtä ilman että virtsarakko halkeaa. Pomo siihen että käytä vessaa ja kerroin etten ehdi kun se on niin täynnä väkeä kunnes tajusin että se vessa jossa oli pytty oli henkilökunnalle. Voin kuitenkin sanoa etten ole sen tiedon jälkeen ikinä virtsannut niin paljoa kerralla :)

Yhteistyössä