Päiväkoti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ihan uuno näissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ihan uuno näissä

Vieras
Mulla olis nyt aika laittaa hakemus lasten päivähoidosta. Lapset olisivat hoidon alkaessa 1v ja toinen vajaa 3v. Mutta, kunnan sivuilla katselin kuntamme päiväkoteja, joita on 3. Miehellä on normaali työaika (9-17) ja mulla vuorotyö, kaikki päiväkodit menee kiinni klo 17 (miehellä kestää n.30min tulla kaupungista kotiin). Ja toiseksi päiväkotien ryhmien iät alkavat 2-vuotiaista.. Joten lapsia ei keretä hakemaan 17 mennessä, eikä nuorempaa sitten varmaan huolita, saisimmeko siis perhepäivähoitajalle lapset?

Jos..aluellanne ei ole pk paikkoja alle 2 vuotiaille..on heille sit järjestetty muu hoitomuoto...esim. juuri perhepäivähoitajat..(täällä he vaan lopettavat hoidon aikaisemmin kuin pk:ssa..Sovittelu juttu..toivon)

Laita mahdollisimman aikaisin hakemus....4kk kestää ennenkuin on tarjottava!
Vaan..jos työt alkaa..on pk paikka oltava..Silloin vaan saattaa joutua kuljettamaan kauemmaskin...

Onnea paikan etsintään

Alkuperäinen kirjoittaja vieläkin uuno:
Mistä kyselen näitä paikkoja? Suoraan päiväkodista vai kunnalta?

Kunnalta =)
Meidän pph on ainakin todella joustava noissa hoitoajoissa. Osa lapsista on siellä yöhoidossakin tarvittaessa, kun vanhemmilla sellainen työ.
Omamme on 07-14 hoidossa.

kysele kunnan päiväkoti toimistosta ja meillä ainakin tarhaan voi viedä tai hakea aukiolojen ulkopuolellakin kunhan asiasta sopii etukäteen, esim. itse vien lapsen aina 6.00 vaikka tarha aukeaa 6.15

Yhteistyössä