Päiväkotiasiaa.. Pientä Sellaista :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Red Dragon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Silloin kun itse olin pk:ssa töissä niin huomasin että kun lapsia oli puettavana 20, niin ne, joilla oli haalarit, suoriutuivat urakasta paljon nopeammin ja vaivattomamin kuin ne joilla oli takit+housut.

Alkuperäinen kirjoittaja Red Dragon:
siis talvea varten tässä mietinkin :D
Välikausihaalarit on hommattu jo aikoja sitten.

ai sorge :ashamed: . no kyllä ne haalarit on mukavammat. ei mene lumi vyötäröstä sisään. vaikka olis korkeakin selkämys kaksiosaisessa puvussa niin väkisinkin menee kovissa leikeissä.

ihan kummin vain, mutta jos hoitajat ei ehdi tarkistaan tai auttaan pukemisessa, voi paidat olla miten kuten housujen sisällä/ulkona. Mutta ei kukaan voi vaatia hankkimaan toisia vaatteita ellet itse halua. Haalarit on nopeat pukea, mutta kyllä ne housu ja takki yhdistelmätkin on hyvät. Meillä molemmat ja itse suosin tällä hetkellä välikausiasussa housut ja takki yhdistelmää, mutta talveksi on taasen haalari.

Ja nyt huomasinkin tuon että talveksi mietit, eli hanki haalari. ei mene lumet ja muut talven moskat paitojen alle ja varmasti on selät suojassa talven viimoilta.

Alkuperäinen kirjoittaja väinötär:
ihan kummin vain, mutta jos hoitajat ei ehdi tarkistaan tai auttaan pukemisessa, voi paidat olla miten kuten housujen sisällä/ulkona. Mutta ei kukaan voi vaatia hankkimaan toisia vaatteita ellet itse halua. Haalarit on nopeat pukea, mutta kyllä ne housu ja takki yhdistelmätkin on hyvät. Meillä molemmat ja itse suosin tällä hetkellä välikausiasussa housut ja takki yhdistelmää, mutta talveksi on taasen haalari.

Meillä taas on toisinpäin :D.
Katsotaan nyt mitä päätän. :D

Yhteistyössä