Päivällisvinkki jauhelihasta??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Minttu

Vieras
Jääkaapissa on paketti jauhelihaa. Ja mä en tiedä mitä sille tekisin :)

Ei kun siis mä vaan olen niin älyttömän kyllästynyt samoihin resepteihin. Kertokaas joku teiän herkkuvinkki, niin voisin päivälliseksi kokeilla. Kauppaan en enää pääse, joten tarvikkeiden pitäisi löytyä kaapista.. Maitotuotteet ja kananmuna ei kuopuksen allergioiden vuoksi passaa. Kaurakermaa ja -maitoa kyllä löytyy.

Ei mitään näistä: jauhelihakiusaus, keitto, pihvit/pullat/mureke, kastike (ruskea tai tomaattinen), tortillat, makaronimussu/laatikko. Paitsi jos sulla on niistä joku erikoisempi resepti :) (Paitsi ettei mun kaapeista mitään hirmusen eksoottista löydy..)

Spagettijauhelihavuoka? Sekoita ketsuppia/tomaattimurskaa siihen kermaan, esikeitetty spagetti alle ja ruskistettu jauheliha päälle, lopuksi kermaketsuppiseos, 200 astetta n. 30-45 min.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Spagettijauhelihavuoka? Sekoita ketsuppia/tomaattimurskaa siihen kermaan, esikeitetty spagetti alle ja ruskistettu jauheliha päälle, lopuksi kermaketsuppiseos, 200 astetta n. 30-45 min.

No tätä voisin kokeilla, olisi ainaski vähän erilainen makaronilaatikko. Taitaa spagettiakin sen verta löytyä. Kiitoksia :)

Yhteistyössä