Päivän aloitus: Oksentaminen kaaressa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Huoh, enpä muista milloin sitä taas noin nopeasti ois sängystä hypännyt ylös. Kersa kuulosti oksentavan :x
Se oli sitten heti aamusta maton pesua ja moppausta.. ja myöhemmin kangastuolin hinkkausta, kun se meni toisella kerralla oksentamaan ekan satsin siihen, nam.

Plaah, nätti ilma ja kaikkea, mutta seuraillessa kai se menee tämä päivä, vaikka lämpöäkään ei oo. Jospa tuo ei enempiä :snotty:

Että kippis vaan kahville ja päivää palstalle!

Ja just nyt piti tulla tauti.
Onneks ei olis illalla töitä ja maanantaina olis töissä ollu vielä ihan superpäivä. Pääsenkö siihen mukaan...? No en :kieh:

Mä myönnän heittäneeni lakanan pojan sängystä roskiin, mä en kestä virutella niitä yrjösuikaleita suihkussa :ashamed::x

Ja just nyt piti tulla tauti.
Onneks ei olis illalla töitä ja maanantaina olis töissä ollu vielä ihan superpäivä. Pääsenkö siihen mukaan...? No en :kieh:

Mä myönnän heittäneeni lakanan pojan sängystä roskiin, mä en kestä virutella niitä yrjösuikaleita suihkussa :ashamed::x

Mä laitan äljäkkeen viruttelemaan niitä, jos tarttee :D
Onks teillä kuumetta noussut, mä meinaan elän edelleen toivossa et ois vaan joku satunnainen juttu eikä minkään sortin oksutauti : /

Ei kuumetta. Mä toivon pikaista tautia. Kävis kaikki läpi ni se olis siinä.
Nyt ei uskalla oikeen syödä mitään...

Mä muistan sillon nelisen vuotta sitte eron jälkeen ensimmäisen mahataudin... Kaikki kolme lasta oksensi samaan aikaan. Isommat sängyissä ja pienin eteisen lattialle, johon horjahti vielä uimaan yrjölammikkoon ja pyykkikone hajos.
Ajattelin että jos siitä selviän, selviän mistä vaan.

Ei kuumetta. Mä toivon pikaista tautia. Kävis kaikki läpi ni se olis siinä.
Nyt ei uskalla oikeen syödä mitään...

Mä muistan sillon nelisen vuotta sitte eron jälkeen ensimmäisen mahataudin... Kaikki kolme lasta oksensi samaan aikaan. Isommat sängyissä ja pienin eteisen lattialle, johon horjahti vielä uimaan yrjölammikkoon ja pyykkikone hajos.
Ajattelin että jos siitä selviän, selviän mistä vaan.

Ilmeisesti selvisit, joten jatkossakin mistä vaan :D
Aina kurjaa ku toiset on kipeenä.. mutta tulipahan meilläkin testattua miten iso poika jo on, tätä ennen se aina panikoi oksentamista ja huusi kurkku suorana. Nyt se vaan lennätti kaaressa lattialle ja totes, että äiti oksennus tuli :D :x

Ilmeisesti selvisit, joten jatkossakin mistä vaan :D
Aina kurjaa ku toiset on kipeenä.. mutta tulipahan meilläkin testattua miten iso poika jo on, tätä ennen se aina panikoi oksentamista ja huusi kurkku suorana. Nyt se vaan lennätti kaaressa lattialle ja totes, että äiti oksennus tuli :D :x

Juu, ilmeisesti selvisin :D
Mullaki alkaa sen verran isoja oleen lapset että löytää vessaan oksentamaan. Pienimmällä vielä vähän hakusalla :D

Yhteistyössä