Päivän Riikka: työllisyys romahti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olisi ihana nähdä se päivä, kun Riikalla ja kummaneilla olisi edes hitunen tervettä itsekritiikkiä. He vain syyttelevät entistä hallitusta älyttömästä velanotosta.
Totuus on ettei nykyhallitus olisi pärjännyt päivääkään kriisivuosina.

Eikö sinusta se velanotto ollut älytöntä eritoten kun joka suunnasta sanottiin, että nyt pitäisi alkaa miettiä mistä säästetään. Marinin hallitus kieltäytyi ottamasta mitään vastuusta ja halusi jakaa kaikille kaikkea.

"syy siihen miksi kokoaikatyöt korvataan nollasoppareilla ja osa-aikavirityksillä on siinä, että Suomessa on maailman jäykimmät työmarkkinat

kiitos ay-liikkeen"

Eipä ollutkaan jäykät työmarkkinat..vain porvari valehtelee niin..lopeta siis satuilusi
"Luottoluokittaja Fitch pitää Suomen taloutta vakaana ja luokittelee meidät yhä edelleen ryhmään AA . Suomen talous kutistui koronavuonna 2,8 prosenttia, ja syvempää notkahdusta ehkäisivät muun muassa vahva sosiaaliturva, verrattain joustavat työmarkkinat, useita muita maita kevyemmät rajoitustoimet."
Muunmuassa ääritalousoikeiston patamusta kokoomusporvari Elina "Lepomäki" Valtonen on viljellyt väärää tietoa ja lobbaamiensa järjestöjen EK:n ja Suomen Yrittäjien valheväitteitä Suomen muka maailman jäykimmistä työmarkkinoista.

Sinun kanssa on turha keskustella. Olet jääräpää ja pysyt tiukasti persujen pähkähulluissa arvoissa. Niille jutuille voi vain nauraa säälien.

Teidätkö, kun minä olen valmis muuttamaan mielipidettäni siinä silmänräpäyksessä, kun pystyt perustelemaan miksi sinun näkemyksesi on parempi ja mikä minun ajatuksissani menee vinoon. Minulla ei ole mitään tarvetta pysyä näkemyksessäni vain siitä syystä, että haluan pysyä siinä.

Sensijaan olen ollut aiemmin näkemyksiltäni huomattavasti liberaalimpi ja iän karttuessa koen ehkä silloin olleeni vielä hiukan naivi ja hyväuskoinen. Ilman, että pystyt perustelemaan näkemyksesi, et saa minua puolellesi. Se, että syyttelet jääräpäisyydestä ei juurikaan vakuuta minua sinun oikeellisuudestasi ja sitä sinä kai kuitenkin haluat tehdä osallistuessasi näihin keskusteluihin?

• Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä