Päivän syömiset. Saa vapaasti arvostella.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
2 satsumaa
1 tonnikalalämppäri
1 peruna + 4 lihapullaa + ruskeaakastiketta
purkki ananasta
1 banaani
iltapalaksi ajattelin syödä tuoreen sämpylän tai kaksi

Lisäksi vettä mennyt noin 2l ja kahvia 3kuppia

mä vaihtaisin osan hedelmistä kasviksiin. esim jos inhoot lämpimiä kasviksia niin porkkaanaa, lanttuu, kaalia, tomaattia, kurkkua, paprikaa on kiva popsia myös raakana. Hedelmät on ok, mutta niissä kuitenkin paljon hdelmäsokeria.onko vilja tarkoituksella jätetty pois? jos ei ole niin ota pari palaa ruisleipää, ja päälle kevytlevitettä esim vaal.vihreä flora.

Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:
mä vaihtaisin osan hedelmistä kasviksiin. esim jos inhoot lämpimiä kasviksia niin porkkaanaa, lanttuu, kaalia, tomaattia, kurkkua, paprikaa on kiva popsia myös raakana. Hedelmät on ok, mutta niissä kuitenkin paljon hdelmäsokeria.onko vilja tarkoituksella jätetty pois? jos ei ole niin ota pari palaa ruisleipää, ja päälle kevytlevitettä esim vaal.vihreä flora.

syön kasviksi ja hedelmiä milloin mitenkin. Kuitenkin päivittäin. Tänään meni näin :)

Alkuperäinen kirjoittaja tylsää:

no se hedelmäsokri on terveellistä

Yhteistyössä