päivkotilasten vanhemmat, auttakaas

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AUTTAKKAAS?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

AUTTAKKAAS?

Vieras
Ollaan maksettu aina korkein maksu kokopäivälapsesta eikä olla toimitettu tilinauhoja päiväkotiin.
Nyt kesäloman jälkeen poika aloittaa osapäivähoidon ja meidän pitäs toimittaa tilinauhat jonka mukaan meille sitten tehdään lasku päivähoidosta.
Miten tää homma siis toimii jos tulot vaikuttaa maksuun?
Pitääkö meidän toimittaa vain kerran tilinauha päivähoitotoimistoon vai pitääkö se kuinka usein käyttää siellä näytillä?
Joka kuukausi tulot vaihtelevat työmäärän mukaan meillä molemmilla joten ei kai meidän oikeesti joka kuukaus tarvii viedä tilinauhoja päivähoitotoimistoon?

Ovatko teidän tulonne sitten tippuneet? Kyllä osapäivähoidostakin voi maksaa "täyttä maksua" jos haluaa, silloin vain maksetaan tietty prosenttimäärä siitä täydestä maksusta. Eli pakko ei ole toimittaa tuloselvitystä jos luulette että tuloraja ylittyy edelleen.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei tarvi joka kuukausi viedä. Tilinauhasta näkyy kuitenkin alkuvuoden palkka, josta lasketaan ka. ja sen mukaan laskuttavat teitä.

Kiitos! Ei siis joka kuukaus mutta kuinka usein? Kerran vuodessa, pari kertaa vuodessa..? Miten..? Mä en oikeesti tiedä... =/
Ja kun mulle tulee palkanlaskijalta vain sähköinen tilinauha niin pitääkö mun nyt pyytää paperiversio päiväkotia varten vai riittääkö epävirallisempi tulostettu versio?

Alkuperäinen kirjoittaja Jellonainen:
Ovatko teidän tulonne sitten tippuneet? Kyllä osapäivähoidostakin voi maksaa "täyttä maksua" jos haluaa, silloin vain maksetaan tietty prosenttimäärä siitä täydestä maksusta. Eli pakko ei ole toimittaa tuloselvitystä jos luulette että tuloraja ylittyy edelleen.

no kyllähän tulotkin tippuu kun alkaa tekemään osapäivätyötä..

Yhteistyössä