pakko avautua.. lapseni kummitädistä :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen

Vieras
kyseessä on ex-pubiruusu, miestennielijä, lapsia useamman miehen kanssa, melko itsekeskeinen persoona. en olisi ikinä pyytänyt kummiksi, mutta näytti rauhoittuneen jokunen vuosi sitten : tapasi kiltin, kunnollisen miehen ja sai lapsen. tuntui muuttuneen ja rauhoittuneen, olevan viimeinkin tasapainossa. kunnes nyt.. nyt on eroamassa miehestään ja luiskahtanut taas entiseksi itsekseen. ei enää soittele tiuhaan ja kysele "mitä kummin mussukalle kuuluu", silloin kun soittaa kehuu krapulaansa ja hehkuttaa miten lujaa menee. jutut on taas minä minä minä eikä kukaan muu-linjaa... :( pyörii ympäri suomea, nyt on vaihtamassa kaupunkia. viimeeksi kun kävi ( pyydettyäni pariinkin kertaan ) niin olipa kokemus : söi, poltti röökin, hehkutti ympäri suomea reissamisellaan, keikisteli ilman rintaliivejä pikkutopissaan, ei enää ottanut tyttöä syliin ja muutenkin antoi tälle vain nihkeästi huomiota, kyttäsi kelloa ja lähti. että terve!! :( harmittaa tytön puolesta ihan älyttömästi..

No en olis huolissani lapseni puolesta vaan ton ihmisen puolesta. Musta on aika itsekästä ajattelua sulta. Tiesit millainen kummitäti tod. tulee olemaan. eIKÖhän lapsellasi ole muita aikuisia tärkeitä ihmisiä lähelllä. Toivottavasti kummitäti saa asiansa kuntoon, surulliselta kuulostaa hänen toimintansa.

Alkuperäinen kirjoittaja 2oi:
No en olis huolissani lapseni puolesta vaan ton ihmisen puolesta. Musta on aika itsekästä ajattelua sulta. Tiesit millainen kummitäti tod. tulee olemaan. eIKÖhän lapsellasi ole muita aikuisia tärkeitä ihmisiä lähelllä. Toivottavasti kummitäti saa asiansa kuntoon, surulliselta kuulostaa hänen toimintansa.

Miksi pyysit häntä alunperin?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

pyysin, koska luulin tämän ihmisen muuttuneen!!!! nyt tuntuu, että se seesteisen kiltin kotiäidin & kiinostuneen kummitädin rooli.. että se oli vain esitystä :/

et sinäkään hääviltä ihmiseltä vaikuta, eikä varmasti ole lapsesikaan.

minä minä minä ja mun kakara. ei se kummi sun lasta varten ole täällä maapallolla. sinä et välitä tuosta ihmisestä paskan vertaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jui:
et sinäkään hääviltä ihmiseltä vaikuta, eikä varmasti ole lapsesikaan.

minä minä minä ja mun kakara. ei se kummi sun lasta varten ole täällä maapallolla. sinä et välitä tuosta ihmisestä paskan vertaa.

Siinä taas oikein huippukommentti. Tällaiset ihhmiset ketkä laukoo tämän tapaisia asioita niin ei tosiaankaan ole ketään haukkumaan. Alhaista toimntaa.
Miksi ihmeessä ap:n pitäisi välittää tuosta ihmisestä, eihän hänkään välitä aloittajasta ja vielä vähemmä kummilapsestaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Yleenäs vanhemmat ovat pettyneitä ystäviinsä, ei lapset edes ymmärrä olla pettyneitä kummeihinsa, jos ei vanhemmat tuo omaa pettymystään esille.

Meillä kyllä minun kummityttöni oli tosi pettynyt kun kummisetä ei enään ollut yhteyksissä paitsi kun oli vetänyt pään täyteen. Sit soittteli ja sopersi et kuin susta on kasvanu iso ja nätti likka. Tais olla enemmän perrynyt siihen ku ei saanu enää rahaa sieltä, ennen oli ollu niin avokätinen. Hänen vanhempansa ei kyllä ollut harmissaan mihen poistumisesta kuvioista kun oli niin alkoholisoitunut eron jälkeen.

Samaa mieltä kun 2oi,

Paras ois ehkä jos on jotain muita kivoja mammoja, jotka voi tykätä sun lapsesta (ja joiden lapsesta sä voit ehkä tykätä). Jos ei ole, niin tutustu?

Omasta lapsuudesta muistan vaan, että kivaa oli jos oli joitain suht tasapainosia ja mukavia aikuisia, joilla oli aikaa mulle. Ukki, mummo, jotkut kavereiden äidit, täti ja tädin mies, keitä niitä nyt oli.

Totuus on, että ihmisiä tulee ja ihmisiä menee, muutetaan paikkakuntaa, elämäntilanteet muuttuu jne. Parhaiten pärjää kun ei odota liikaa toisilta, ja huolehtii vaan että omat olosuhteet on kohdallaan (jos kavereilla ei oo enää aikaa, tutustu uusiin ihmisiin - varmasti on muitakin äippäliinejä jotka ottaa mielellään seuraa itselleen ja lapsosilleen).
Tsemppiä!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
pyysin, koska luulin tämän ihmisen muuttuneen!!!! nyt tuntuu, että se seesteisen kiltin kotiäidin & kiinostuneen kummitädin rooli.. että se oli vain esitystä :/

Juu, hän esitti, jotta pääsisi Sinun lapsesi kummiksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:

Kaverisi kuulostaa siltä, että hänellä on mielenterveysongelmia, esim. bipolaarinen häiriö. Jos olisit hänen ystävänsä, olisit ennemminkin huolissasi tästä. Mutta ilmeisesti koko maailma pyörii sinun ympärilläsi. It's all about you.

Yhteistyössä