Pakko avautua pikaisesti..........

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yksinäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yksinäinen

Vieras
Voi että kun oon ihan rikki... En tiedä mitä pitäisi tehdä. Pari vuotta sitten yksissä bileissä mieheni oli aivan hirveässä humalassa ja heitti minut sängylle ja painoi kädellä kurkusta.....
Nyt sit tässä pari viikkoa sitten tulimme baarista kotia (lapset olivat mummolla hoidossa) ja mieheni hermostui ihan yht äkkiä ja rupesi riepottelemaan minua ympäri taloa pitäen minua kaulasta lenkkiotteella kiinni. Viimein hän päästi irti, kun olimme lastenhuoneessa.
Eilen sit sanoin taas kerran hänelle siitä kun hän viettää päivittäin vähintään kaksi tuntia tietokoneella, joinakin päivinä montakin tuntia esim. vaik 4 tuntia jne. No hän sit hermostui siitä kunnolla ja meinasi heittää koneen pihalle, kun hän ei saa kerta olla koneella niin kauan kuin hän haluaa niin ei me sit tehdä koneella mitään.....
Ja kaiken kruunasi se kun hän vielä sanoi miulle että painu vittuun, ja tämänkin hän sanoi lasten kuulleen.
Ai että olen aivan rikki, kun en tiedä mitä pitäisi tehdä. Nyt pitää jatkaa töitä.

kamalaa! :'(
Mä kyllä lähtisin nostelee en varmasti jäis tohon. Joku kaunis päivä se raivostuu kunnolla ja mitä siitä seuraa, se jää nähtäväks. Oikeesti, tuossa ei oo kahta sanaa, nyt otat lapset ja lähdet! :hug:

Minä olisin jo tuossa kuristamis vaiheessa häipyny :o Meilläkin mies istuu jonku 24/7 koneella, mut enemmän kuin tuo sinun miehesi.Haukkumista on,mutta pahempia sanoja kun mieheltäsi.

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Joko provo tai sitten mieti maalaisjärjellä mitä sanoisit vastaavassa tilanteessa olevalle naiselle?
Lähde pois lasten kanssa. Ei tuossa ole muuta vaihtoehtoa.

Ja tää ei muuten taatusti ole provo!!!
Tää on oikeesti tosi surullista, masentavaa jne. Kun mies on lasten kans kotona kun minä olen töissä ja hällä on vapaa päivä, niin mies kyllä ulkoilee lasten kanssa aamupäivän sit he tulevat sisällä ja syövät ja mies käy koneelle ja lapset riehuvat keskenään (2v.&5v.) ja mies on edelleen koneella kun mie tulen kotia n.klo 15-15.30 ja hän jatkaa edelleen koneella, välillä useammankin tunnin. Olen sanonut hälle että hänen pitäisi tehdä lasten kans jotain esim. pelata tms. niin hän sanoo että hän tekee ihan riittävästi lasten kanssa. No eilen sit sanoin hänelle että pitää kait rueta laspia pitämään useammin hoidossa niin hän saa olla koneella. Siihen hää että vie perkele.

Ehkä sun pitää vaan tyytyä osaas kun teillä on ne velat ja talokin. Mikäs siinä jos välillä olet heittopussina ja muuten nyrkin ja hellan välissä. Mies alistaa ja sä tottelet. Oikeesti ainoa oikea ratkaisu on ero, ei sun miehes tosta muutu. Hänellä taitaa olla jotain mielenterveysongelmia...

Yhteistyössä