pakko hehkuttaa :)

NalleKarhuÄiti

Aktiivinen jäsen
10.04.2006
2 282
1
36
kävin tänään vaalla katsomassa painoani synnytyksen jälkeen.
paino on tippunut 12kg :D
vähänkö on ihana olo =)
tästä on hyvä jatkaa alaspäin terveellisellä ruualla ja kävelemisellä :)
laihdutus laihduttamaan en kuitenkaan ala että maitoa riittää.
mulla ei tosin tullut raskauden aikana kuin pari kiloa painoa lisää ja sekin ihan viimeisen 3 viikon aikana.

Ite kans jännään miten paljon kevenen laitoksella käynnin jälkeen! Nyt on tullu vähiten painoa kaikista raskauksista; joten kiva alkaa syksyllä hiukka piukentaan paikkoja ku ei oo niin kauheesti tuota ylimäärästä tällä kertaa. =)

kerros mitat! :) mäkin oon iloinen kun oon taas nelisen kiloo saanu tästä kropasta pois, vielä ois paaaaljon matkaa normaalipainoon, mutta kyllä tämäkin vetää hymyn huulille. mulla reilun vuoden ikäinen lapsi ja synnärille kun menin, painioin 25kg enemmän kuin nyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Candybar:
Ite kans jännään miten paljon kevenen laitoksella käynnin jälkeen! Nyt on tullu vähiten painoa kaikista raskauksista; joten kiva alkaa syksyllä hiukka piukentaan paikkoja ku ei oo niin kauheesti tuota ylimäärästä tällä kertaa. =)

Samavika, esikoisesta tuli hieman alle 20kg ja nyt rv31+2 on paino noussu 3kg, vaikka kerkiäähän sitä vielä, mut tuskin sitä 20 kumminkaan tulee.
:)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kerros mitat! :) mäkin oon iloinen kun oon taas nelisen kiloo saanu tästä kropasta pois, vielä ois paaaaljon matkaa normaalipainoon, mutta kyllä tämäkin vetää hymyn huulille. mulla reilun vuoden ikäinen lapsi ja synnärille kun menin, painioin 25kg enemmän kuin nyt.

Varmaan tulee haukkuja niskaan mutta raskauden alussa painoin 106kg ja lopussa 108kg.
nyt kävin vaalla ja paino oli 96kg B)
pituutta löytyy 166cm.
tavoite painoni on 75kg eli matkaa siihen vielä on mutta motivaatiota löytyy ja nyt ehkä enempi kun on kaksi numeroinen luku B)

Alkuperäinen kirjoittaja NalleKarhuÄiti:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Varmaan tulee haukkuja niskaan mutta raskauden alussa painoin 106kg ja lopussa 108kg.
nyt kävin vaalla ja paino oli 96kg B)
pituutta löytyy 166cm.
tavoite painoni on 75kg eli matkaa siihen vielä on mutta motivaatiota löytyy ja nyt ehkä enempi kun on kaksi numeroinen luku B)

tosi upeasti oot kyllä saanu raskausaikana pidettyä painon kurissa, nostan hattua! mulla on kolme raskautta takana ja jokaisessa nousi paino yli 20kg, kiva sit niitä tiputella. tsemppiä meille molemmille jatkoon, suunta ainoa on alaspäin ----> :)

[/quote] tosi upeasti oot kyllä saanu raskausaikana pidettyä painon kurissa, nostan hattua! mulla on kolme raskautta takana ja jokaisessa nousi paino yli 20kg, kiva sit niitä tiputella. tsemppiä meille molemmille jatkoon, suunta ainoa on alaspäin ----> :)[/quote]

:D tsemppiä meille ja kaikille muillekkin jotka pudottavat painoa B)

Yhteistyössä