pakko hieman hehkuttaa miestä!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viima"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viima"

Vieras
eilen aamulla ensin tiskattiin ja siivottiin yhdes. sit mä lähdin tyttöjen kanssa juoruamaan ja pohdin et pesen pyykit kun tuun takas. niin mun ihana ukko-kultani oli pessyt ne viel ennenku lähti kouluun!!! ja se ei oo mikään pikku juttu kun meillä on tuo pulsaattori johon kannetaan vesi mennen tullen ja välis pitää lingota ne erillisella koneella. niin ja lämmittää se vesi tuos puuhellalla. olin aika onnesta pyöreenä!!

[QUOTE="viima";23417628]ja se ei oo mikään pikku juttu kun meillä on tuo pulsaattori johon kannetaan vesi mennen tullen ja välis pitää lingota ne erillisella koneella. niin ja lämmittää se vesi tuos puuhellalla. olin aika onnesta pyöreenä!![/QUOTE]

Normaalistiko tää on sitten sun homma?

no mies kyl kantaa veden ei siin. ja tekee puuhommat ja muut miesten työtmitä tällä meillä ja maalla on. mä oon äippälomalla joten pyykin pesu ny kuuluu mulle. hän kyl auttaa jos vain kotona on.

me nyt asutaan vain hieman hassummin kuin normi perheet....

[QUOTE="viima";23417735]no mies kyl kantaa veden ei siin. ja tekee puuhommat ja muut miesten työtmitä tällä meillä ja maalla on. mä oon äippälomalla joten pyykin pesu ny kuuluu mulle. hän kyl auttaa jos vain kotona on.

me nyt asutaan vain hieman hassummin kuin normi perheet....[/QUOTE]

Ai hieman hassummin... En mäkään yleensä ole sitä mieltä, että elämässä pitää päästä mahdollisimman helpolla, mutta pesukoneista, lämpimästä vedestä, sisäkylppäristä ja -saunasta ja helposta lämmityksestä en kyllä ois valmis tinkimään. Puilla kyllä lämmitetään talviaikaan siinä ohella kun aikaa on.

[QUOTE="viima";23417761]meillä on myös kaasulevyt mut ainut uuni on tuo leivinuuni. viime kesänä ei tullut paljoa leivottua. kerran uunin lämmitin ja kolmepäivää oli sisäl tuskasen kuuma. ai että maistu makaroonilaatikko hyvälle ekana loppukesän viileänä päivänä![/QUOTE]

Meillä on myös sähköuuni juurkin kesän takia. Meillä leivinuuni on niin suuri, että sillä jos tekis kesällä niin sisälle paahtuis :D

[QUOTE="vieras";23417758]Ai hieman hassummin... En mäkään yleensä ole sitä mieltä, että elämässä pitää päästä mahdollisimman helpolla, mutta pesukoneista, lämpimästä vedestä, sisäkylppäristä ja -saunasta ja helposta lämmityksestä en kyllä ois valmis tinkimään. Puilla kyllä lämmitetään talviaikaan siinä ohella kun aikaa on.[/QUOTE]

mut olisko teillä mahdollisuutta asua omassa omakotitalossa kun toinen opiskelee ja toinen minimi äippärahalla? meillä on. vähemmän kulutusta vhemmän työtä,, enemmän vapaa-aikaa. puulämmitys ja kantovesi vie mun päivästä noin 15min.

okei, isoimmat pyykit kuten lakanat käyn peseen anopilla mut muuten tuo pulsu toimii erinomaisesti. lämmintävettämeillä on ain riittävästi.

ja parasta tässä kaikessa on et meillä käytetään 90% kestovaippoja!!! kukaan ei voi koskaan tulla väittään mulle et niiden käyttö on hankalaa jos omistaa pesukoneen.

mut joo. olin todellakinilonen et mun muruseni oli nuo pessy ja pistäny viel narullekin.

Meillä on myös sähköuuni juurkin kesän takia. Meillä leivinuuni on niin suuri, että sillä jos tekis kesällä niin sisälle paahtuis :D

meil on tuol kanalas sellanen vuodelta nakki ja sota oleva johon mahtuis ehkä yks patonki. mies ei anna käyttää sitä sisällä paloturvallisuuden takia... meinasin sen ens kesänä virittä jonnekin pihalle. ei pysty kokokesää oleen ilman tuoretta leipää ja laatikoita.

Kiva, että miehesi auttoi sua. :) Ja nostan hattua sulle, että jaksat noilla varusteilla talouttasi hoidella, musta ei olis. :)

kuulosta pahemmalta kuin on..... kun ei oo telkkaria niin sitävapaa aikaa on välil liiaks. varsinkin näin talvel kun ei pääse viel ulkohommiin. kävin jo tekemässä tänään kuivatuspuroja pihalle. pakkomielle tonkia mutavelliä. mies on käyny jo haravoimas kasvimaata et sulais nopeammin...

Yhteistyössä