Pakko johonki purkaa kiukkua.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja purkaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

purkaus

Vieras
Mun mies (meillä on yhteinenkin lapsi) maksaa elareit kolmesta lapsesta 1300e kuussa (äiti saa tietty myös lapsilisät), lasten äiti on todella hyvin toimeen tuleva henkilö joka on naimisissa erittäin varakkaan miehen kanssa. Silti jaksaa valittaa ettei saa tarpeeksi rahaa ja on tiukkaa. Heti jos kuulee, että mihellä on palkka noussu niin alkaa kerjää lisää rahaa. Jos ei makseta niin alkaa puhumaan lapsille paskaa heidän isästään.

En kehtaa tätä sulle päin naamaa sanoa, mutta haista ahne paska ämmä iso vittu ja rahota etelänmatkas jollain muulla kuin ex-miehelläs, vitun hiekkapillu.

Pidä sinä pikkuhoro pääs kiinni ja olisit miettinyt ennenko ukon otit että kannattaako ottaa sellanen joka maksaa lapsistaan.
Minähän matkustan etelään niin paljon kun minua huvittaa ja se ei sulle kuulu millään tavoin mitä lasteni isä heistä minulle maksaa.
Paitovei,seuraava matka on jo varattu.
Syytön mä siihen olen että olen osannut hoitaa asiani hyvin,toisin kuin sinä. Lortto.

Lasteni isä maksaa mulle kahdesta lapsesta yht. 300 e / kk. Tienaa kuitenkin 3000-5000e kuussa. En jaksa valittaa, enkä niskuroida. Pysyypä ainakin välit paremmin. Ja mies ei muutenkaan osallistu hankitoihin, harrastuksiin...

Niin ja toivottavasti saat jotain tyydytystä siitä, kun lapset tulevat tänne itkien, koska olet sanonut heille etteivät he saa enää ruokaa koska isi ei suostu maksamaan heistä ja toivottavasti saat tyydytystä siitä, kun lasten isä itkee itsensä uneen koska lapset ovat kysyneet, miksi isi olet kusipää mulkku, näin äiti sinua nimittää?

Ja lastenvalvojalle meiän on turha mennä, käytiin siellä kun ei saanu mies ennen tavata lapsiaan ja siellä vaa sanottiin, että eiköhän siihen ole hyvä syy että äiti eristää.
Eli ei meitä kuunneltu.

Yhteistyössä