Pakko kysyä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras olen joo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras olen joo

Vieras
Siis minkälaisia teidän miesten exät oikein on? Mun mies on monesti sanonu exälleen että asiaa hänelle ei ole eikä halua keskustella..ainoastaa lapselleen soittelee omaan puhelimeen ja näin on pidetty yhteyttä toki myös lapsi käy meillä.. Mutta kun numeroa tälle exälle ei haluta antaa nii se aina onkii jostain meidän numeron??!! Niin kuin nyttenkin netistä oli löytäny kun nähny meidän myynti ilmoituksen... ja kehtasi vielä soittaa vaikkei varsinaista asiaa edes ollu... Tekeekö muiden exät näin?

Mulla oo mitään moittimista miehen exästä mutta tuossa sun jutussa jää vähän ihmetyttään että miksette anna exälle nroa? Jos vaikka sille lapselle sattuis jotain ni ei oo isän nroa että vois ilmottaa? Ei tää tietysti mulle kuulu mutta jotenki kummastuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja äitika:
tuossa sun jutussa jää vähän ihmetyttään että miksette anna exälle nroa? Jos vaikka sille lapselle sattuis jotain ni ei oo isän nroa että vois ilmottaa? Ei tää tietysti mulle kuulu mutta jotenki kummastuttaa.

Mulla ei oo exää, mutta silti jäi ihmetyttämään. Lasten kautta sitä nyt kuitenkin on pakko sietää, niin eikö olis helpompaa olla normaalisti tekemisissä kun yrittää kartella.

En ole koskaan nähnyt livenä yhtäkään miehen exää, vaikka tiedän, että niitä on. Hänen pitkäaikaisin exänsä on tietääkseni ulkomaalainen, joten siinäkin mielessä olisi aika epätodennäköistä törmätä. Ei juuri tietoa siis...

Alussa annettiinkin mutta ne meni sit jatkuvaksi meidän haukkumiseksi ja syyttämiseksi.. poliisiinkin piti olla yhteydessä että olis loppunu mutta ei.. Yhteydenpito ei vaan onnistunu sen kans...

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alussa annettiinkin mutta ne meni sit jatkuvaksi meidän haukkumiseksi ja syyttämiseksi.. poliisiinkin piti olla yhteydessä että olis loppunu mutta ei.. Yhteydenpito ei vaan onnistunu sen kans...

Just just, selvensi asiaa kummasti. Ei voi muuta sanoa ku yrittäkää jaksaa, ei kai tommosille oikein mitään jöötäkään saa.

Miehen exä ihan ok. Ollaan oltu samoissa juhlissa muutaman kerran ja muutenkin tavattu mm.hänen työpaikallaan asioidessani. Sujuvasti jutellaan niitä näitä, vaikka ei nyt mitään ystävyksiä ollakaan.

Yhteistyössä