Pakko kysyä ....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rontto
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rontto

Aktiivinen jäsen
28.09.2004
6 773
4
38
Onko kuinka helppoa saada lääkäriltä clomi-kuuria? Siis riittääkö käynti ns. yleislääkärillä vai pitääkö mennä ihan naistentautien polille
( tällä käydään siellä, jos jotain ongelmia on).
Meillä on jo yksi lapsi, ja toinen toiveessa (Ollut jo pitkään).
Keskenmenon jälkeen kierto on ollut ihan sekaisin :( Mutta kun siitäkin rupeaa olemaan jo 1v6kk aikaa.....Niin niin... Missähän se vika sitten on?
Lääkärit on vaan sanoneet että yritystä yritystä, mitähän ne luulee meidän tekevän???? Ja niiden mukaan mitään vikaa ei ole, huoh.. :/
Tulihan taas vuodatus...
Kiitos jos jaksoit lukea ja vielä vastatakkin =)
Menee jatkamaan harjoittelua.... :D

Suosittelen kyllä, että menette nyt ihan tutkimuksiin alaan erikoistuneelle lääkärille. Serkullani on miehensä kanssa yksi lapsi ja toista ei ruvennut tulemaan millään, niin menivät IVF:ään lopulta. Kannattaa se tarkistuttaa koko systeemi, jotain on voinut muuttua. Jos ei, niin saat ainakin varmasti sopivan lääkityksen ja on ehkä kevyempi mielikin kun tietää että se on vain ajan kysymys :-)

Tuli mieleeni tämmöinen, että oletteko sitä ovista bonganneet tikkujen avulla? (Tietysti olette, mutta varmistelen vain)

Olemme vähän samassa tilanteessa teidän kanssa. Meillekin kommentit ovat olleet gyneiltä yritystä, yritystä ja yritystä... yksityisellä klinikalla ottivat sitten tosissaan.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.12.2004 klo 17:14 pipari harmaana kirjoitti:
Tuli mieleeni tämmöinen, että oletteko sitä ovista bonganneet tikkujen avulla? (Tietysti olette, mutta varmistelen vain)

Olemme vähän samassa tilanteessa teidän kanssa. Meillekin kommentit ovat olleet gyneiltä yritystä, yritystä ja yritystä... yksityisellä klinikalla ottivat sitten tosissaan.
Hmm tuohan olisi hyvä ajatus....Kp:n lasku onkin sitten vaikeampaa :/ Se kun vaihtelee minulla 28-32 ja joskus pitenpikin....
Kun tää mun kierto on ihan oikeesti heittänyt häränpyllyä viimesen 1v5kk :o
Sen takia en vielä ole "tikuttanut"......
Kun ovat niin persanan kalliita..... Vai saako niitä tilattua jostain halvemmalla, kun mitä apteekista saa??
Jos pipari tiedät niin kerro heti mulle :attn: :attn:

[/quote]
Hmm tuohan olisi hyvä ajatus....Kp:n lasku onkin sitten vaikeampaa :/ Se kun vaihtelee minulla 28-32 ja joskus pitenpikin....
Kun tää mun kierto on ihan oikeesti heittänyt häränpyllyä viimesen 1v5kk :o
Sen takia en vielä ole "tikuttanut"......
Kun ovat niin persanan kalliita..... Vai saako niitä tilattua jostain halvemmalla, kun mitä apteekista saa??
Jos pipari tiedät niin kerro heti mulle :attn: :attn:
[/quote]

http://www.raskaustestit.com/ovulaatiotestit.html tuosta osoitteesta saa tilattua 10 kpl 16,50. Kun laittaa viestiä, niin seuraavana päivänä on perillä. Prismat myyvät myös "halvahkoja" testejä Fertest-merkkisiä. Lähes samoissa hinnoissa kuin noin nettitestit.

Sitten vinkkinä...aloita hillitön limatarkkailu venyttely ja haistelu. Limahan on aivan erilaista oviksen aikana.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.12.2004 klo 17:50 pipari harmaana kirjoitti:
http://www.raskaustestit.com/ovulaatiotestit.html tuosta osoitteesta saa tilattua 10 kpl 16,50. Kun laittaa viestiä, niin seuraavana päivänä on perillä. Prismat myyvät myös "halvahkoja" testejä Fertest-merkkisiä. Lähes samoissa hinnoissa kuin noin nettitestit.

Sitten vinkkinä...aloita hillitön limatarkkailu venyttely ja haistelu. Limahan on aivan erilaista oviksen aikana.
Tuota liman tutkiskelua on tullut tehtyä, vaan silti ei tärppää :/
Täytyy seuraava kauppareissu kohdistaa tavoista poiketen prismaan..... :whistle: :whistle:
Ja jatkaa liman "törkkimistä" ;)
Kiitos vielä kerran =)

Yhteistyössä