mulla on ollut migreeni koko päivän ja vissiin flunssa tulossa, karmee olo ja karmee nälkä. Enkä tosiaan jaksa kokata.
Käyköhän se lapselle, pitäis ottaa se matkalta kyytiin
Käyköhän se lapselle, pitäis ottaa se matkalta kyytiin
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hakemaan tavalliselta grilliltä, paljon herkullisempaa ja enemmän tulis sapuskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hakemaan tavalliselta grilliltä, paljon herkullisempaa ja enemmän tulis sapuskaa!
Ei jaksa nousta autosta :ashamed:
ja mua himottaa se juustohamppa, en käy usein hesessä, n.3krt/v.
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hakemaan tavalliselta grilliltä, paljon herkullisempaa ja enemmän tulis sapuskaa!
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Ei jaksa nousta autosta :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja R A N E keravan kolli:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hakemaan tavalliselta grilliltä, paljon herkullisempaa ja enemmän tulis sapuskaa!
Ei jaksa nousta autosta :ashamed:
HAE PIZZAAA
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Ei jaksa nousta autosta :ashamed:
Saa grilleillekin ajaa luukulle.
Mutta ei väkisin. En tajua tommosten hesejen viehätysvoimaa, surkeampaa grilliruokaa ei löydy mistään.
Mutta hyviä herkkuhetkiä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Menkää hakemaan tavalliselta grilliltä, paljon herkullisempaa ja enemmän tulis sapuskaa!
Joo, peesiä pukkaa..
*kuolaa jo pelkästä mielikuvasta*Ei ne hesen/mäkkärin lätyt oo mitään oikeeseen grilliruokaan verrattuna..
Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ajanko pitseeriaan autolla sisälle? hyvä kun jaksan autoon hiippailla |O
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:Alkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:ajanko pitseeriaan autolla sisälle? hyvä kun jaksan autoon hiippailla |O
Anteeksi, mutta pitäisiköhän sinun siinä tapauksessa lähteä autoilemaan? Eikö voi tilata mistään kotiin ruokaa?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Mä kävin just grillilläranskikset odottaa tossa vieressä
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Mä kävin just grillilläranskikset odottaa tossa vieressä
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja jupu:Just mietin, et pitäskö lähtee mäkkäriin, kun sinne on tullut takas se ihanaaa omppupiirakka. Hyviä ähkyjä!