pakko purkaa*mieheen ei voi luottaa* ketuttaa!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vihainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vihainen

Vieras
mies harvoin käy missään baareissa. no nytten meni 1km päähän naapuriin jossa minäkin olin alkuillasta lasten kanssa. minä lähdin lapsia laittaan kotiin ja sanoin miehelle että jää vähäksi aikaa ja tulee kotiin mutta älä juo kovinpaljon! no mies sitten siihen että voi toki kotiinkin tulla ja minä että no ei kun jää nyt kerrankin mutta jos ei olisi kovin kauaan. joo ei ole lupasi ja ei juo paljon lupasi! TAAS TÄMÄ SAMA TOISTUU.. mies ympäri päissään vieläkin naapurissa eikä ole tullut kotiin. tunti sitten soitin ja pyysin jo kotiin sanoi tulevansa KOHTA! Että mua ottaa päähän kun ei ikinä voi luottaa siihen että ottaisi vain vähän. mies on todella ärsyttävä ja joskus jopa agressiivinen humalassa ja siksi en tykkää että paljon juo. taas saan pelätä mitä keksii kun kotiin tulee:(
sen parikertaa vuodessa kun ottaa niin ei edes silloin voi luottaa käytökseen ja siihen että lupaa olla vetämättä kunnon persekännejä!

Alkuperäinen kirjoittaja vihainen:
mies harvoin käy missään baareissa. no nytten meni 1km päähän naapuriin jossa minäkin olin alkuillasta lasten kanssa. minä lähdin lapsia laittaan kotiin ja sanoin miehelle että jää vähäksi aikaa ja tulee kotiin mutta älä juo kovinpaljon! no mies sitten siihen että voi toki kotiinkin tulla ja minä että no ei kun jää nyt kerrankin mutta jos ei olisi kovin kauaan. joo ei ole lupasi ja ei juo paljon lupasi! TAAS TÄMÄ SAMA TOISTUU.. mies ympäri päissään vieläkin naapurissa eikä ole tullut kotiin. tunti sitten soitin ja pyysin jo kotiin sanoi tulevansa KOHTA! Että mua ottaa päähän kun ei ikinä voi luottaa siihen että ottaisi vain vähän. mies on todella ärsyttävä ja joskus jopa agressiivinen humalassa ja siksi en tykkää että paljon juo. taas saan pelätä mitä keksii kun kotiin tulee:(
sen parikertaa vuodessa kun ottaa niin ei edes silloin voi luottaa käytökseen ja siihen että lupaa olla vetämättä kunnon persekännejä!

Ole onnellinen mun "mies" juo joka toinen päivä pers kännit, välillä peräkkäisinäkin päivinä. Arvaatte varmaan, ettei tuollaista voi pitää saman katon alla? Siksipä ei asutakkaan yhdessä.

Onhan se vähän niin, että sitä saa mitä tilaa. Mitä siellä kotona on odottamassa. Lihava rasvatukkaine nalkuttava akka,joka puhuu vain lapsista eikä pimppaa saa millään. Ja sitten täällä naristaan,kun ei tule ukko kotiin. Aika ihmeellistä ;) Herätkää äippäliinit olemaan naisia!

Miksi sä käskyyttelit häntä? Mä sopisin selvät pelisäännöt; saa ottaa, mutta esim että jos ottaa kunnolla niin menee muualle nukkumaan humalansa pois. Ei kenenkään pitäisi joutua kokemaan turvattomuutta omassa kodissaan, mutta et sä aikuista miestä voi käskeä tekemään niin ja näin ja noin.

Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Onhan se vähän niin, että sitä saa mitä tilaa. Mitä siellä kotona on odottamassa. Lihava rasvatukkaine nalkuttava akka,joka puhuu vain lapsista eikä pimppaa saa millään. Ja sitten täällä naristaan,kun ei tule ukko kotiin. Aika ihmeellistä ;) Herätkää äippäliinit olemaan naisia!

Tässä sitä viisauden siementä piisaa! =)
Osittain olen samaa mieltä kanssasi.
Olkoon tämä vinkki viitosena meille kaikille naisille!

Toivottavasti ap on jo nukkumassa ja päästää miehensäkin sisään. Ei hemmetti, jos toinen pari kertaa vuoteen käy jossain, niin ihmekö tuo jos vetäseet perseet olalle. Aamulla annat toisen nukkua ja tekaset hyvän krappisaamupalan... B)

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ei ole tullut vieläkään kotiin. otin vara avaimen pois niin eipä tarvi tulla yöksi kotyiin. menköö mihin lystää!!

ja näin toimii fiksu aikuinen :headwall:

Samaa mieltä, turha päästää kännistä miestä kotiin ördäämään ja lapsia herättämään ja pelästyttämään. Nukkukoot känninsä pois siellä missä sen on hankkinutkin, eipähän tarvii seuraavana päivänä oksennuksia mistään siivoilla.

Heti voi herätä olemaan nainen kun miehet vaan heräis oleen miehiä :D

Eli naisena oleminen on sitä et näyttää kauniilta ja antaa pillua. Siistiä.

´tulen kertomaan illan jatkon.
menin itse nukkumaan kunnes klo 03.30 herään kauheaan kolinaan terassilla. katsoin ikkunasta ja mies yrittää mennä istumaan terassin tuolille mutta putoaa siitä aina ja lyö päänsä terassin kaiteeseen. avaan oven ja kysyn mitä hän tekee ja vastaus oli "katson
kun kaverit pelaa..kait mä nyt vittu saan kattoa kun nuo tuossa pelaa" ja siis ketään ei näkynyt missään.
kysyin tuletko sisään vai jäätkö katsomaan kavereiden peliä. mies rönyää sisään ja alkaa raivoamaan " pitääkö mun olla vittuuntunut kun mä makaan täälä nahkasessa olohuoneessa.( meidän olohuoneessa ei ole mitään nahkaa) en viitsinyt komentoida mitään jotta ei kilahda. no tässävaiheessa lapsi 3v alkoi hysteerisenä huutamaan mitä isillä on kun isi huutaa. sanoin että tule äidin viereen kun isi on juonut kaljaa. niin sitten valvoin lapsen kanssa aamu 6 asti jolloin vasta suostui nukahtamaan. nytten ollaan koko päivä oltu pois kotoa ja miehellä vieläkin krapula kun kotiin tultiin.

mä en ole puhunut koko päivänä mitään enkä aio puhua. jos ei aikuinen ihminen itse tajua ni jo on perkele kumma. ainut mitä hän minulle sanoi oli että on minun vika että hän joi koska MINÄ käskin jäämään!

Et kattoo sitä toilailua näköjään naiset enemmänkin. Itse käyn töissä ja käytännössä tuon 5 henkisen perheen leivän kotiin. En juo tai juokse muutenkaan tapaamassa ystäviäni lähes koskaan. Lasten myötä sosiaalinen elämäni kuivui lähes kokonaan ja keskityn mielummin lapsiini. Käyn työn ohessa koulua ja aikani on hyvin rajallinen, olen kärsinyt masennuksesta 15 vuotta, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Vaimoni taas on sitämieltä että kaiken työn,koulun ja nukkumisen lisäksi minun pitäisi osallistua vielä niin sanottuna vapaa aikanani kotitöihin enemmän.. no nyt päiväni menee niin että herään töihin klo 5.55 tulen töistä kotiin viimeistään 16.00 syön ja menen lasten kanssa ulos, kotiin tullessani hoidan kaikki lapsiin liittyvät ilta askareet ja se on minulle ok. Naiselleni se ei ole. Hänen mielestään minun pitäisi osallistua muihinkin askareisiin. Lasten nukkumaanmenon jälkeen teen puoleenyöhön asti koulutehtäviä ja nukun sen 6h yössä 6päivänä viikossa. lauantaisin minulle on suotu nukkumisaikaa klo 9-11 aamulla, sen jälkeen saan juosta imuri kourassa pitkin kämppää kuunnellen nalkutusta kuinka vaimoni tekee sitä jokapäivä ja kuinka minä en tiedä kodinhoidosta mitään.. Totta, mutta en voi tietääkkään kun teen töitä jotta vaimollani olisi mahdollisuus sähköön jotta hän voi imuroida. Minulla on käyttörahaa itseäni varten 100€/kk koska maksan laskuni, ruokalaskut yms yms + annan vaimolleni 300€/kk käyttörahaa jotta hän voi ostaa itselleen ja lapsille jotain kivaa. Annan vaimolleni tilaisuuden nukkua Sunnuntaisin palkinnoksi hyvästä kodinpyörittämisestä niin pitkään kun hän jaksaa, itselläni tähän kuitenkaan ei koskaan ole mahdollisuutta. Saan päivittäin kuunnella nalkutusta,kitinää ja narinaa siitä että haluan pitää edes puolituntia vapaa aikaa päivässä esimerkiksi nukkuakseni päiväunet tai pelatakseni tietokoneella.. no tämä on vaimolleni hyvä riidanaihe että hänellä ei ole tälläistä mahdollisuutta koska siivoaa ja luuttuaa jatkuvasti.. minusta tuntuu että hän on seinähullu.
Lapsemme oireilevat jatkuvien riitojemme takia ja vaimoni ei tunnu ymmärtävän miten hyvä mies hänellä todellisuudessa on. Moni mies varmasti olisi lähtenyt livohkaan jo ajat sitten, mutta minun selkärankani ei lasten takia anna periksi jotta lähtisin. Seksiä harrastamme n.1-2 kertaa kuukaudessa, joskus on jopa kuukausien taukoja, ehkä se johtuu lapsista en tiedä, mutta kyllä se vituttaa kun kuulee ainaista kitinää päänsärystä ja väsymyksestä. Itse vaikka olisin kuinka väsynyt ja päätä särkisi olen aina valmis rentoutumaan hyvän seksin merkeissä, minusta tuntuu että vaimolleni seksikin on joku työsuoritus.. surullista eikö totta...
Tappelumme ei varmasti lopu koskaan ja olen varma siitä että jos vaimoni ei ymmärrä hellittää meille tulee väistämättä ero sitten kun lapset ovat tarpeeksi itsenäisiä eikä tarvitse vanhempien hoivaa.. Hyvin surullista. On kiva lukea näitä tekstejä missä joillakin miehillä on asiat niin hyvin että vaimolla on suuri huoli miehen ryyppyreissuista ja pettämismahdollisuuksista, minun vaimoni ei tunnu tajuavan miten onnellinen hän todellisuudessa minusta voisi olla kun en juo,petä tai arvostele hänen tekemisiään kotona. *kyynel. olkaa miehet onnellisia vaimoistanne jotka ottavat lasten ja kodinhoidon kunniatehtävänä ja harrastavat kanssanne seksiä koska se on kivaa. itse elän vankina kotinatsi suhteessa, onneksi vankilasta vapauduttuani 50 villitys tulee olemaan maailmaa räjäyttävä kokemus.

voi jösses teitä! Ei mulle kyllä oo koskaan tullu mieleen, että miehellä pitäis olla mun LUPA tehdä jotain!! Meillä luotetaan puolin ja toisin HARKINTAKYKYYN!! Toiminut jo reilut 10v...

[QUOTE="vieras";22331569]voi jösses teitä! Ei mulle kyllä oo koskaan tullu mieleen, että miehellä pitäis olla mun LUPA tehdä jotain!! Meillä luotetaan puolin ja toisin HARKINTAKYKYYN!! Toiminut jo reilut 10v...[/QUOTE]

Joo, mutta kai nyt näet tuosta aloittajan tekstistä, että hänen miehellään tuo HARKINTAKYKY ei toimi. Helppo toitottaa tuota luottamista ja toiselle vapauden antamista, jos toinen ei vain ole tarpeeksi luotettava ja harkintakykyinen.