Et kattoo sitä toilailua näköjään naiset enemmänkin. Itse käyn töissä ja käytännössä tuon 5 henkisen perheen leivän kotiin. En juo tai juokse muutenkaan tapaamassa ystäviäni lähes koskaan. Lasten myötä sosiaalinen elämäni kuivui lähes kokonaan ja keskityn mielummin lapsiini. Käyn työn ohessa koulua ja aikani on hyvin rajallinen, olen kärsinyt masennuksesta 15 vuotta, mutta olen oppinut elämään sen kanssa. Vaimoni taas on sitämieltä että kaiken työn,koulun ja nukkumisen lisäksi minun pitäisi osallistua vielä niin sanottuna vapaa aikanani kotitöihin enemmän.. no nyt päiväni menee niin että herään töihin klo 5.55 tulen töistä kotiin viimeistään 16.00 syön ja menen lasten kanssa ulos, kotiin tullessani hoidan kaikki lapsiin liittyvät ilta askareet ja se on minulle ok. Naiselleni se ei ole. Hänen mielestään minun pitäisi osallistua muihinkin askareisiin. Lasten nukkumaanmenon jälkeen teen puoleenyöhön asti koulutehtäviä ja nukun sen 6h yössä 6päivänä viikossa. lauantaisin minulle on suotu nukkumisaikaa klo 9-11 aamulla, sen jälkeen saan juosta imuri kourassa pitkin kämppää kuunnellen nalkutusta kuinka vaimoni tekee sitä jokapäivä ja kuinka minä en tiedä kodinhoidosta mitään.. Totta, mutta en voi tietääkkään kun teen töitä jotta vaimollani olisi mahdollisuus sähköön jotta hän voi imuroida. Minulla on käyttörahaa itseäni varten 100/kk koska maksan laskuni, ruokalaskut yms yms + annan vaimolleni 300/kk käyttörahaa jotta hän voi ostaa itselleen ja lapsille jotain kivaa. Annan vaimolleni tilaisuuden nukkua Sunnuntaisin palkinnoksi hyvästä kodinpyörittämisestä niin pitkään kun hän jaksaa, itselläni tähän kuitenkaan ei koskaan ole mahdollisuutta. Saan päivittäin kuunnella nalkutusta,kitinää ja narinaa siitä että haluan pitää edes puolituntia vapaa aikaa päivässä esimerkiksi nukkuakseni päiväunet tai pelatakseni tietokoneella.. no tämä on vaimolleni hyvä riidanaihe että hänellä ei ole tälläistä mahdollisuutta koska siivoaa ja luuttuaa jatkuvasti.. minusta tuntuu että hän on seinähullu.
Lapsemme oireilevat jatkuvien riitojemme takia ja vaimoni ei tunnu ymmärtävän miten hyvä mies hänellä todellisuudessa on. Moni mies varmasti olisi lähtenyt livohkaan jo ajat sitten, mutta minun selkärankani ei lasten takia anna periksi jotta lähtisin. Seksiä harrastamme n.1-2 kertaa kuukaudessa, joskus on jopa kuukausien taukoja, ehkä se johtuu lapsista en tiedä, mutta kyllä se vituttaa kun kuulee ainaista kitinää päänsärystä ja väsymyksestä. Itse vaikka olisin kuinka väsynyt ja päätä särkisi olen aina valmis rentoutumaan hyvän seksin merkeissä, minusta tuntuu että vaimolleni seksikin on joku työsuoritus.. surullista eikö totta...
Tappelumme ei varmasti lopu koskaan ja olen varma siitä että jos vaimoni ei ymmärrä hellittää meille tulee väistämättä ero sitten kun lapset ovat tarpeeksi itsenäisiä eikä tarvitse vanhempien hoivaa.. Hyvin surullista. On kiva lukea näitä tekstejä missä joillakin miehillä on asiat niin hyvin että vaimolla on suuri huoli miehen ryyppyreissuista ja pettämismahdollisuuksista, minun vaimoni ei tunnu tajuavan miten onnellinen hän todellisuudessa minusta voisi olla kun en juo,petä tai arvostele hänen tekemisiään kotona. *kyynel. olkaa miehet onnellisia vaimoistanne jotka ottavat lasten ja kodinhoidon kunniatehtävänä ja harrastavat kanssanne seksiä koska se on kivaa. itse elän vankina kotinatsi suhteessa, onneksi vankilasta vapauduttuani 50 villitys tulee olemaan maailmaa räjäyttävä kokemus.