Pakko saada varattu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wickedgames
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
W

wickedgames

Vieras
Kirjoitan erään ystäväni puolesta, koska emme tiedä kuinka häntä auttaa.

Hän on 31- vuotias, ja juuri tullut kihlattunsa jättämäksi. Nainen TODELLA rakasti miestään, ja teki kaikkensa hänen, ja heidän suhteensa eteen. Niinpä vain kuitenkin tämä mies tuli yhtenä päivänä ilmoittamaan että on rakastunt toiseen. Tämä toinen nainen on todella kaunis ja menestynyt urallaan ystäväni oli tuona aikana hetkellisesti työttömänä, ja muutoinkin jo maassa.

Hän väittää, että kaikki on kunnossa, mutta hän todella kärsii ja on alkanut käyttäytymään todella oudosti. Hän kiinnostuu nykyään VAIN varatuista, toki komeista, fiksuista ja muutoinkin charmikkaista miehistä, mutta häntä ei enää se miehen vierellä oleva nainen pysäytä... Tämä on ihan hirveätä katseltavaa, hänellä näyttäisi olevan pakkomielle saada sen komean, urheilullisen, kivan oloisen mutta VARATUN miehen huomio osakseen. Kerran jopa baarissa hän nolasi meidät kaikki koska humaltuneena flirttaili miehelle jolla oli nainen mukanaan ja tämä nainen suuttui ja poistui ravintolasta, mies oli ymmällään, ystäväni säälittävänä...

Hän on kaunis nainen, mutta tämä ero ilmeisesti romutti hänen itsetuntonsa niin että hän yrittää nyt itse olla se kaunis ja upea nainen joka "rikkoi" heidän suhteensa... Itse hän ei sitä muuten fiksunakaan ihmisenä tajua, ja sanoo jopa hulluja juttuja kuten "minä olisin niin paljon parempi tyttöystävä tuolle kuin toi nainen..". Aivan sairasta. Vaikka juuri koki miltä se tuntuu omalla kohdalla!

Miten puuttua asiaan? Miten auttaa häntä?

Ja toiseksi, KAIKKI naiset, jotka huviksensa ja itsetuntoaan kohottaakseen liehakoivat varattuja ja seurustelevia miehiä, MUISTAKAA se, että te itse saatatte "pahan karman" myötä joskus olla siinä asemassa, että tunnette sen tuskan kun rakastamanne mies katselee muita, tai jopa rakastuu toiseen ja se toinen nainen rakentamalla rakensi sitä sinulle epäedullista tilannetta.

Naisten kuuluisi olla SOLIDAARISIA toisilleen, ei käydä tällaista kylmää sotaa miesten huomiosta. Voittaako se, joka saa varatun miehen huomion? Yhtenä päivänä se mies antaa sen taas toiselle, ja itse olet se hyljätty. Hirveätä seurata vierestä tällaista peliä jossa kaikki häviää vuorotellen.. :( Alkaa omakin parisuhde pelottamaan...

Nainen selvästi antaa takaisin miehille sitä minkä on itse joutunut kokemaan. Varattu mies edustaa hänelle juuri sopivaa koston kohdetta. Paha juttu koska hän kuvittelee saavansa ikään kuin hyvitystä itselleen mutta tosiasiassa satuttaa vain itseään. Kannattaisi hakea apua edellisen rikkoutuneen suhteen käsittelyyn ja purkamiseen, jotta kierre saadaan loppumaan.

Nainen selvästi antaa takaisin miehille sitä minkä on itse joutunut kokemaan. Varattu mies edustaa hänelle juuri sopivaa koston kohdetta. Paha juttu koska hän kuvittelee saavansa ikään kuin hyvitystä itselleen mutta tosiasiassa satuttaa vain itseään. Kannattaisi hakea apua edellisen rikkoutuneen suhteen käsittelyyn ja purkamiseen, jotta kierre saadaan loppumaan.

No miten se muka miehelle on kosto? Naisillehan se loppujen lopuksi kostaa koska yrittää "varastaa" heidän miehiään! Siten olla muka "paras". Hirveää naisena seurata tällaista!

Viimeksi muokattu:
No miten se muka miehelle on kosto? Naisillehan se loppujen lopuksi kostaa koska yrittää "varastaa" heidän miehiään! Siten olla muka "paras". Hirveää naisena seurata tällaista!

Harvemmin täällä elleissä pyydetään neuvoa ystävien puolesta. Hankalampi kommentoida, kun itse päähenkilö ei ole apua kyselemässä.

Tykkään vanhasta laulusta Väliaikaista. Tunteet leiskuvat ja sitten niille myöhemmin pystyy nauramaan.

Tuskin miehiä kannattaa varastaa. Minne ne miehet sitten laitetaan, kun uusia tulee tilalle.
Kävin viikolla Kontti-kierrätyskeskuksen avajaisissa. Ei pistänyt silmään kohtaa, jossa olisi ollut miehiä kierrätettävänä.

Viimeksi muokattu:
Katsohan kun tulee jätetyksi niin sitä uskottelee itselleen kaikenlaista. Itselläni oli samankaltainen tilanne ja otin tavoitteeksi (saada loukkaukseeni hyvitystä) iskeä 20 miestä vuoden aikana. Ei ollut aikomustakaan olla kenenkään heidän kanssaan koska kyse oli vain pisteen metsästyksestä. Kun sain haluamani (koukkuun mutta ei seksiä) niin silloin oli aika siirtyä eteenpäin. Parasta oli nähdä kuinka toinen sai siipeensä. Jälkeenpäin ajateltuna kovaa peliä ja toisen ihmisen tunteilla leikkimistä. Ei siinä ajatellut toisia naisia vaan pahin vihollinen oli kaksilahkeinen joka edusti ryhmää mies.

Viimeksi muokattu:

Luultavasti myös oman kolhitun itsetunnon pönkitystä. Koska se oma mies lähti kauniin naisen matkaan, haluaa tämä nainen kokea että hänkin on tarpeeksi kaunis/haluttava varastamaan muilta naisilta. Valitettavasti sotkee vain omaa ja muiden elämää.

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä