K
kysymys pakkoajatuksista
Vieras
Missä vaiheessa ajatuksista tulee pakkoajatuksia? Kun kyllähän normaalin ja terveen ihmisen päässäkin pyörii kaikenlaisia juttuja välillä missä ei ole mitään järkeä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minullasaman tapaista kun Katylinalla, erittain rasittavaa!
Muitakin suht. lievia pakko-oireita, mutta numerologinen puoli pahin. On todettu etta yleensa keskimaaraisesti alykkaammat ihmiset karsii tasta sairaudesta joten olkaamme siis ylpeita![]()
minulla on sama! ;(mulla on tällainen pakkoajatus, jos mulle sattuu jotain hyvää en uskalla iloita tai nauttia siitä koska tiedän että pian siitä ilosta seuraa jokin rangaistus eli tapahtuu jotain pahaa sairastun/loukkaannun/kuolen tms.
Kertokaa mitä lääkityksiä teillä on?
Tuttua...liittyy hallinnantarpeeseen ja menettämisen pelkoon. Lähinnä mieleen tulee mua loukanneet ihmiset mieleen tai et tapahtuu jotain pahaa tai elämän paskat tapahtumat uusiutuu. Parhaitenhan niist pääsisi hyväksymällä ne ja käsittämällä että tämä on vain ahdistusta ja että itse keksin nämä "säännöt.". On myös laskemista, tarkastamista (ovi, hella, kahvinkeitin...) jos oon vaikka laittamassa lakanoita ja mieleen tulee ahistava ajatus, pitää lakana laittaa uudestaan ettei ajatus "jää lakanaan". Hullua, mutta mun pää on vaan tälläi. Kukaan ei uskois ulkoapäin millaiset jutut pyörii päässä. Oon sosiaalinen, puhelias ja opiskelen ja käyn töissä. Aina ei näy päällepäin.