Paksu kuorrute mokkapaloihin?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jauhopeukalo keskellä kämmentä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jauhopeukalo keskellä kämmentä

Vieras
Tietääkö teistä kukaan ohjetta mokkapalojen kuorrutteeseen niin että siitä tulisi sellainen kunnolla paksu ja pehmeä, saa olla vaaleampikin kuin ihan suklaanvärinen? Mulla tulee aina sellainen "lohkeileiva".
 
Mä juuri tein mokkapaloja, kuorrutus ei lohkeile ja on mun mielestä muutenkin tosi hyvä:

60 g voita (sulatettuna)
2 rkl tummaa kaakaojauhetta
2 rkl maitoa
4 dl tomusokeria
 

Yhteistyössä