J
Jauhopeukalo keskellä kämmentä
Vieras
Tietääkö teistä kukaan ohjetta mokkapalojen kuorrutteeseen niin että siitä tulisi sellainen kunnolla paksu ja pehmeä, saa olla vaaleampikin kuin ihan suklaanvärinen? Mulla tulee aina sellainen "lohkeileiva".