1
"16.viikolla"
Vieras
Olen ollut uudessa työssä vasta muutaman kuukauden enkä ole vielä kauheasti tutustunut porukkaan, aika itsenäistä hommaa kun on, omassa huoneessa yhden toisen kanssa ollaan. Niin enpä ole raskaudestakaan viitsinyt kertoa vielä kun pomolle ja tuolle työparille.
Nyt on masu paisunut aika näkyväksi ja porukka varmaan luulee että olen vain huonosti pukeutuva läski
Jonka pitäisi saada pikaisesti apua tyylikonsultilta ja vaihtaa housutkin numeroa isompiin. Muistaakohan ne että aloittaessa olin vielä ihan littana ja luiseva
Nyt ruumiinrakenne muistuttaa omenaa.
No eipä niin väliä mitä luulevat, tuntuisi vaan tyhmältä mainostaa raskautta kun eipä tule muutenkaan henkilökohtaisia juuri juteltua. Harmi sinänsä, olen juttuseuraa vailla ja esikoista kun odotan niin tekisi mieli kuuluttaa koko maailmalle!
Nyt on masu paisunut aika näkyväksi ja porukka varmaan luulee että olen vain huonosti pukeutuva läski
No eipä niin väliä mitä luulevat, tuntuisi vaan tyhmältä mainostaa raskautta kun eipä tule muutenkaan henkilökohtaisia juuri juteltua. Harmi sinänsä, olen juttuseuraa vailla ja esikoista kun odotan niin tekisi mieli kuuluttaa koko maailmalle!