pala kurkussa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyttöjen äiti

Vieras
Minulla on välillä palan tunne kurkussa. Sellainen pala, että kun nielen, niin se ei lähde mihinkään. Palan tunne alkaa hermostuttaa ja sitten se kasvaa niin voimakkaasti, että tunnen kuristuvani. Tällöin vatsaakin alkaa koskea ja rintakehässä puristuksen tunne. Kun tätä on jatkunut koko päivän alan olla illalla jo epätoivoinen, tulee tunne että henki on vaarassa. Onko kellään vastaavaa? kiitos jo viitsitte vastata.

Miulla oli ja kävin lääkärissä.Aikansa tutkittuaan sanoi että on joku paniikkihäiriö tai joku vastaava?Stressistäkin saattaa johtua..Tulee aina toisinaan, on kyllä kamala tunne :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa:
stressi, paniikkihäiriö, ahdistuneisuus, masennus ainakin voivat aiheuttaa palan tunnetta kurkussa. syynä voi olla myös esim struuma.

jos ois struuma, niin tuntuisko se koko ajan vai vain ajoittain. mulla on ollut kilpirauhasesa liikatoimintaa.

stressi, paniikkihäiriö, ahdistuneisuus, masennus ainakin voivat aiheuttaa palan tunnetta kurkussa. syynä voi olla myös esim struuma.

Näin mullekin sanottiin. Ja mulla todellakin johtuu kilpirauhasesta,vaikkei ollut kummoisen kokoinen rauhanen. Ei siis struumaa,mutta häritsee välillä kovastikin. Joka päivä se pala sielä tuntuu ,mut sen kanssa oppii elämään :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:

jos ois struuma, niin tuntuisko se koko ajan vai vain ajoittain. mulla on ollut kilpirauhasesa liikatoimintaa.

Mullakin liikatoiminnan aikana oli tuo tunne kaikista pahin.Nyt helpompana,kun ei varsinaista liikatoimintatilaa päällä.

Yhteistyössä